Alla inlägg under november 2011

Av rebecka pettersson - 28 november 2011 10:15

Igårkväll vart det julmys all in. Drack julmust åt clementiner och pepparkakor. Fast köpte fel pepparkakor, dom vi köpte var gula, platta och smakade ost. Tydligen kallas dom chips? Hade även ensam hemma maraton. Eller såg ettan och tvåaan och jag somnade till båda såklart. Sen att det snöade igår gjorde allt så mycke mysigare. Älskar snön!!!

   

Av rebecka pettersson - 27 november 2011 19:57

Helgen har varit superbra. Var jättekul att jobba och längtar redan tills nästa helg. Gick riktigt bra också, förutom för Fellan den klanten hahah näe skoja bara snuttan. Sen att Alice kom idag gjorde helgen perfekt. Har gått på stan och köpt julklappar åt oss själva. Har varit så snäll i år så tyckte jag fötjänade det. Vet att ni håller med.

 

Av rebecka pettersson - 25 november 2011 12:33

Ska in till stan nu för att göra syntest. Äntligen har jag tagit tag i körkortet!!!

Hoppas jag får med mig den här bruttan som moraliskt stöd. 

Den här bilden är tagen under den tiden då vi var kompisar. Nu längre jobbar hon som min livvakt. Hon är inte direkt stark men hennes utseende skrämmer bort alla i våran närhet.  


Ska strosa runt på staan sen ett tag. Fick ju lön idag och sen att man fick mer lön än jag hade räknat ut är ju inte helt fel! Drar till Piteå sen och spenderar min helg där med jobb. Har längtat efter att skeda med min snuttegumman hela veckan! Sen på söndag kommer min saknade Alice. Kommer bli kanon! Måste gitta HOOOJ

Av rebecka pettersson - 25 november 2011 11:46

Åh fy kunde nog inte få en värre start på dagen...Tror jag aldrig har varit så rädd någonsin förut. Hann till och med ringa 112, tur allt löste sig iaf! Men älskade syster, gör inte om de!!

 

Av rebecka pettersson - 24 november 2011 15:43

Är inte direkt sugen på mat, har så ont i magen så har ingen matlust. Detta fick bli min middag. Visst ser det smarrigt ut? Var tänkt att jag bara skulle tugga ibumentin först men det vart lite torrt.

 

Nu ska jag iväg och jobba. Kan ju hoppas det går bättre än sist då jag vart inlåst i ett rum tjugo minuter..

Adios amigos

Av rebecka pettersson - 24 november 2011 13:22

Sådär då var jag hemma igen. Provet gick galant, kommer få mvg++ som vanligt. Inte ens värt att jag går i skolan då jag redan kan allt. 


Ska inta sängen nu och tvinga snuttegubben att se film med mig. Vågar nämligen inte se filmen själv för den är jätteläskig. Kommer få mardrömmar inatt, det får jag alltid men vill ändå se den. Tur jag har lille mackesnuttepluttegubben som såååååå gärna vill se film med mig.(han ligger still max tre sek sen måste han springa och kissa) Här kan ni se hela filmen om ni känner för det. Men var beredd på att ni kommer få men för livet.

För övrigt hatar jag att vara tjej, hatar PMS, hatar humörsvägningar, hatar att jag ska jobba ikväll, hur ska jag orka de om jag får fråga??????? HEJDÅ.

Av rebecka pettersson - 24 november 2011 10:31

Dagens datum: 24 november 2011
Dagens klädsel: Mjukiskläder
Dagens låt: Nu kommer det tomtar

Dagens frisyr: Upsatt jättefult
Dagens smink: knappt något
Dagens planer: Skolan och göra prov - hem och ligga i fosterställning - jobba - Krille - Se hockey
Dagens saknad: Svante :(
Dagens roligaste: Inget än så länge
Dagens borde: Plugga och sova
Dagens köp: Ingenting än så länge
Dagens mående: inge vidare
Dagens personer: Ehm..min syrra som kom med en alvedon
Nyss: borstade jag tänderna
Nu: ska jag gå till bussen
Ser framemot: HELGEN
Tankar: fy va ful jag är idag

   


-

Av rebecka pettersson - 23 november 2011 22:24

 

Skapa flashcards