Alla inlägg den 17 november 2011

Av rebecka pettersson - 17 november 2011 21:45

Såg bonde söker fru igår vilket är inspirationen bakom min outfit idag. Tog fram mitt rätta jag. Äkta köttbonde med kepa, rutig skjorta och stövlar. Lämnade tyvärr mina kossor hemma. Tänka sig vilket liv det hade blivit annars. Ser ni så busig Rosa är uppe i hörnet? Och Ferdinand som är lite sugen på skinka, om ni fattar. 

 


Av rebecka pettersson - 17 november 2011 11:55

Ibland går allt så fort. Igår var du lycklig och helt ovetandes om att du idag skulle ta ditt sista andetag. Det var inte länge vi fick ha dig men jag är glad för den tiden. Och förlåt för att jag jaga dig runt hela huset, bara för att få hålla dig, pussa på dig och säga hur söt du var. Livet är inte alltid rättvist men vi ses i himlen älskade vän! 

 

Skapa flashcards