Alla inlägg under november 2011

Av rebecka pettersson - 23 november 2011 19:18

 

Såklart var det denna brutta som var mitt middagssällskap. Även kallad räkan eftersom hon alltid lyckas bränna sig då hon solar och ser ut som en kokad räka och hennes stjärt som dannmarks flagga. Hade tyvärr ingen bild på den.


Var egentligen tänkt att jag skulle filma ikväll, har ju blivit skådespelerska men kände att skolan måste gå före karriären idag. Så blir att plugga ikväll istället. Jobbigt att vara känd och ha fullt upp jämt....men sånt är livet!


Av rebecka pettersson - 23 november 2011 11:35

Sitter på skolan nu igen med Sirri och fikar, som vanligt. Försov mig imorse så missade då vi skulle prova studentmössor. Så tyvärr det blir ingen student för mig. Måste gå om ett år.


Har tre lektioner kvar och alla är skapande verksamhet. FYRA TIMMAR, gaaaah. Ska sen möta upp mitt sällskap, ta bussen hem och äta en romantiskt middag. Kommer säkert sluta med korv och makaroner. Men det är tanken som räknas. Kan ni ju gissa vem min hemliga dejt är??? Här är en ledtråd

 


Av rebecka pettersson - 22 november 2011 13:43

Sitter på älskade skolan nu och chillar. Älskar skolan så mycket så tror jag ska flytta hit. Älskar att ha hål i en och en halvtimme också. Finns så mycket att göra, man hittar alltid på nått kul. NAAAAT

Fick gokänt på svenskaprovet vi hade igår. *STOLT*. Det ska firas med fika. Hoppas Sirri följer mig. En lektion kvar sen får jag äntligen fara härifrån. Synd bara att jag måste tillbaka imorgon..........

    

lika söta nu som då

Av rebecka pettersson - 20 november 2011 20:48


Fick ikväll äntligen träffa min efterlängtade snuttegullesockerpulla. Får inte vara borta från varandra så länge!!! Vi som bodde med varandra och träffades i stort sätt varje dag hela sommaren och nu träffas vi knappt en gång i veckan???

Förövrigt lär ni inte ha missat att det snöar. Detta ska såklart firas idag med. Så ska göra det mysigt i mitt rum, tända ljus så det luktar vanilj,  sätta på TVn eller ja sätta på Beck rättare sagt sen äta pepparkakor och kladdkaka. Kunde inte avsluta helgen på bättre sätt!   

Av rebecka pettersson - 20 november 2011 17:30

Trodde vi hade prov på måndag och tisdag så tackade nej till jobb och har suttit hemma i helgen och pluggat...såg nyss att proven var måndag och torsdag....lyckat. Är så himla dum så är nog lika bra jag pluggar.

     

Av rebecka pettersson - 19 november 2011 18:40

Nu ska jag

Fast det lär sluta såhär

   

Av rebecka pettersson - 19 november 2011 15:37

  Ska fira de med en powernap

Av rebecka pettersson - 18 november 2011 06:43

Sista dagen på praktiken idag. Tänk att det redan gått åtta veckor!!!! Helt sjukt! Känns jättetråkigt och jag kommer sakna dom så sjukt mycket! Men förhoppningsvis får jag kanske komma tillbaka och jobba där. Eller så kanske dom är glada att dom äntligen slipper mig...Ska bli skönt att slippa gå upp halv sex varje morgon iaf!!!

 

Köpte en present som jag ska muta med så jag får bra betyg.

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards