Alla inlägg under december 2011

Av rebecka pettersson - 15 december 2011 11:16

    

Pluggade samhällskunskap fem timmar igår men inte blev jag klokare för det. Tur pappa hjälpte mig, han får allt att låta så enkelt. Han är så bra min pappa. Han skjutsade mig även till skolan imorse så jag kunde plugga imorse men inte hjälpte det.Hatar samhällsprov, dom förstör mitt liv. Alltid så svåra frågor som man inte fattar. Tycker vi borde ta bort regeringen och ge tengil all makt. Det har Astrid Lindgren lärt mig och hon är smart. Synd hon är död annars borde hon vara statsnisse

Av rebecka pettersson - 12 december 2011 14:06

Hej Blokken. Ha rvärldens sämsta dag idag.Fick springa till bussen i högklackat, stå ute och frysa och sen när bussen ääääntligen kommer så är den smockfull så jag måste stå hela vägen. Sen gå till skolan och frysa jättemycket. Ha psykologi i två timmar då vi skulle sitta vid datorn. Först slutar internet funka och sen när jag har skrivit mitt arbete så går det inte att spara så måste skriva av allt för hand....blodpudding till lunch, kan det bli värre? Ja för nu på samhällskunskapen ska vi också sitta vid datorn och då funkar inte ljudet. När jag äntligen får igång det slutar mellanslagsknappen sluta funka. Inte nog med det så sitter Sirri bredvid mig och klagar hela tiden.Vet att du läser det här Sirripirri men jag gilalr dig ändå(lite). Slutar fyra och då ska jag hem och gråta. Livet har något emot mig idag.


Det här är det enda som gjort mig glad idag. Love ju marre!

    

Nu ska jag plugga samhällskunskap så Tobbe älskar mig.

Av rebecka pettersson - 11 december 2011 18:25

  • Slet sönder hela duschen
  • Sprang ut i lobbyn med bara underkläder och en handduk
  • Somnade på golvet med kläderna på
  • Tappade bort sitt busskort
  • Fick en dyr räkning som inte var deras
  • Tappade ut en hel vagn med mat
  • Gick genom lobbyn men uppknäppt skjorta
  • hade PMS hela fredagen
  • hade jätte*** i helgen
Helgen har varit heeeeelt galen. Har inte gått så bra att jobba men tur man har bra sällskap iaf. Hatar dock söndagarna då man är mer död än levande. Har spenderat hela dagen i sängen och lär fortsätta med det. Ska bara fixa nått att äta eftersom jag inte ätit något på hela dagen. Börjar bli hungrig.
 

Av rebecka pettersson - 10 december 2011 16:15

 

Har glömt visa er min nya skjorta. Visst är den underbar!! Ska ha den ikväll. Synd bara att det är storlek 48 i herrstorlek på den och att jag kan ha den som tält. Känner mig jätteful i den men är tvingad att ha den. Är ungefär som en tvångströja fast stor. Omöjligt att andas i den och man lökar sönder. Till den hade jag tänkt matcha med svarta byxor, ett förkläde, svarta skor och uppsatt hår. Detta är också ett tvång, annars får jag sparken. Älskar mitt jobb ibland. 

Av rebecka pettersson - 9 december 2011 12:47


För en vecka sedan hade jag världens slitigaste hår. Då tipsade Alice mig om denna. Har nu efter bara en vecka mycket finare och lenare hår. Tyvärr luktar den typ...tant? Gillar inte lukten men den funkar. Finns på typ alla affärer och kostar kanse 40 kr. Så denna rekomenderar jag.


Har nu duschat och fixat mig. Ska bara äta sen bär det av in till stan. Ska fixa lite grejer och drar sen norrut mot Pitäää. Jobb hela helgen men bara två helger kvar nu!!! Taggar maten ikväll och sol & bad imorgon! HOOOOJ

Av rebecka pettersson - 9 december 2011 10:39

Jag och Fellan har en till tradition som är att göra egna pepparkakshus. Eller okej vi har bara gjort det en gång förut också...men iallafall. Sket i det förra året och det ångrar vi så var tvugna att göra det i år. Här har ni resultatet.

Är riktigt stolt faktiskt. För er som inte ser vad det föreställer så är det ett hus i bakgrunden och det som sticker ut på höger sida är en balkong. Tomtegubben till vänster är Krille och tomtegumman till vänster är jag. Tyvärr har jag inga fötter, en halv arm och så vart jag bränd. Och nej det är inte mina bröst ni ser utan var lite kallt så fick styva bröstvårtor. Sen är det inte våra barn utan våra grisar. Ska inte ha några barn utan vi ska ha små minigrisar istället. 


Längtar redan till nästa års husbakning. Har stooooora planer. Är glad att vi inte hamna på akuten med brännskador den här gången som förra året. Även här har jag utvecklats. 

Av rebecka pettersson - 9 december 2011 10:20

Jag och Fellan fortsatte med våran tradition imorse, äta frukost med varandra på fredagar. Eller okej vi har bara gjort det en gång tidigare, men ändåååå. Gör man nått mer än en gång är det tradition enligt mig. Hade riktigt mysigt iaf.

   

Nog för att hotellfrukost är standard för oss...fast bara två helger till...

Av rebecka pettersson - 8 december 2011 19:44

Önskade mig snö i jullapp och eftersom jag redan fått det så kom jag på lite andra saker jag önskar mig.
  



1. Önskar mig i stort sätt allt från denna hemsida så beställ det till mig.


2. Escada magnetism. Hade tänkt beställa den förut men Krilles mamma hade den och vill inte att han ska tänka på sin mamma då han luktar på mig. 


3. Pengar. Har önskar mig det varje år och kommer alltid göra det. Har insett att det är rätt bra att ha det.


4. Presentkort. På dom affärerna där jag brukar handla. Och det är...eh...coop och ICA. Näe skoja typ H&M, Gina tricot, BikBok, Cubus osv.


5. Fransk manikyr nagelack. Mitt som jag har nu är torrare än Sahara öknen så ja ni fattar.


6. En dator. Känns som jag är den enda som inte har en bärbar dator. Och ni som har provat våran dator här hemma vet att jag verkligen absolut måååååååste ha en dator.


7. Plattång. Har redan tre stycken men alla är trasiga. ehehe kanske inte borde ha nån ny eftersom den lär nog också gå sönder.


8. Ett hus i Karlstad. Behöver jag ens säga nått mer????



Så jag hoppas du läser det här jultomten. Både du och jag vet att jag har varit jättesnäll i år, ätit min spenat till maten, borstat tänderna, tvättat mig bakom örona och allt det där. Lovar att ge dig en tallrik gröt då du kommer på julafton!


Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards