Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Dagens tips

Av rebecka pettersson - 5 december 2011 19:37

Vill du lukta gott, få många killar, och bli len som en babystjärt? Köp då den här

Kroppssmör från H&M som luktar ljuuuuvligt. Kan garantera att du kommer få många killar efter dig som vill slicka på dig och äta upp dig. Visst låter det lockande? 30 ynka kronor på H&M, som hittat. Vill du slippa killar, föredrar singellivet och vill vara ensam resten av livet, köp den inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka pettersson - 15 december 2011 11:16


     Pluggade samhällskunskap fem timmar igår men inte blev jag klokare för det. Tur pappa hjälpte mig, han får allt att låta så enkelt. Han är så bra min pappa. Han skjutsade mig även till skolan imorse så jag kunde plugga imorse men inte hjälpte...

Av rebecka pettersson - 12 december 2011 14:06

Hej Blokken. Ha rvärldens sämsta dag idag.Fick springa till bussen i högklackat, stå ute och frysa och sen när bussen ääääntligen kommer så är den smockfull så jag måste stå hela vägen. Sen gå till skolan och frysa jättemycket. Ha psykologi i två tim...

Av rebecka pettersson - 11 december 2011 18:25


Slet sönder hela duschen Sprang ut i lobbyn med bara underkläder och en handduk Somnade på golvet med kläderna på Tappade bort sitt busskort Fick en dyr räkning som inte var deras Tappade ut en hel vagn med mat Gick genom lobbyn men uppknäppt...

Av rebecka pettersson - 10 december 2011 16:15


  Har glömt visa er min nya skjorta. Visst är den underbar!! Ska ha den ikväll. Synd bara att det är storlek 48 i herrstorlek på den och att jag kan ha den som tält. Känner mig jätteful i den men är tvingad att ha den. Är ungefär som en tvångströ...

Av rebecka pettersson - 9 december 2011 12:47


För en vecka sedan hade jag världens slitigaste hår. Då tipsade Alice mig om denna. Har nu efter bara en vecka mycket finare och lenare hår. Tyvärr luktar den typ...tant? Gillar inte lukten men den funkar. Finns på typ alla affärer och kostar k...

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards