Alla inlägg den 7 december 2011

Av rebecka pettersson - 7 december 2011 14:27

Har skapande verksamhet nu och och ska kort som har med kärlek att göra. Fast det var en hemlighet så säg det inte till nån. Ingen i BF3b iallafall. Synd inte Krille var här så jag kunde ta kort på han. Han är min kärlek.

         

Av rebecka pettersson - 7 december 2011 11:33

Eller okej gårdagens... Hade taggat julbaket jättemycket för en gångs skull. Brukar inte gilla det annars. Började med att bränna fem plåtar med lussebullar i ugnen sen brände jag mig på handen på plåten. Sen skulle jag och Krille göra pepparkakskola i micron. Brände hela smeten första gången och klantig som han är brände sig Krille på fingret. Fast förra året brände jag smeten tre gånger så har ju utvecklats lite skulle man ju kunna säga. Slutade iaf på akuten med 100% brännskador. Okej kanske inte riktigt. Vi insåg att vi inte var så bra på att baka så det slutade med att vi gjorde milkshake. Resten av kvällen behöver vi inte prata om.

 

<---- min bulle                                  Malins bulle ----> 


Av rebecka pettersson - 7 december 2011 06:55

Godmorgon. Idag ser jag ut som döden själv, och känner mig så också för den delen. Är tröttare än tröttast och har vääärldens jobbigaste skoldag. Har prov dessutom och har pluggat max en kvart, men de är lurre. Mutar Eva med ett äpple så får jag mvg. Det ändå som kan anses lite positivt idag är skolmaten. Pastapytt med kyckling, Vitlöksaioli.

Hur gott lät inte det??? Ska äta tills jag dör. Jag älskar mat. Nu måste jag gitta så jag inte missar julkalender,hoj!

Min högsta önskan just nu....  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards