Alla inlägg under december 2011

Av rebecka pettersson - 5 december 2011 13:25

Har tjatat i flera dagar, veckor och år på att snön ska komma och nu äntligen kommer den. Problemet är bara att nu vill jag att den ska försvinna. Eller iallafall på vägarna för jag har inga vinterskor och högklackat+snö= ingen bra kombination. Så snälla kan nån skotta bort den? iaf på vägarna från karagangatan till busshållsplatsen och från busstationen till balderkskolan. Tack på förhand.


Förövrigt äter jag min tredje clementin för dagen. Köpta på ICAtorget imorse klockan 09.59 för er som var intresserade. DEn smakar godare än dom två jag åt imorse eftersom clementin+borstade tänder=dålig kombination. Märks att jag hade mvg i matte va? Fast näe det hade jag inte för då skulle jag nog veta att man har siffror i en addition istället för ord. Åh vad smart jag är. Ska hoppa av skolan nu eftersom jag redan kan allt. Tjiiing.

 

Av rebecka pettersson - 4 december 2011 23:54

Även fast du spottar på mig, slickar på mig, håller fast mig, kittlar mig, biter mig och nyper mig så älskar jag dig otroligt mycket! tack för dom här fyra månaderna och jag hoppas på många fler!

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards