Alla inlägg den 16 september 2010

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 22:55

Har pluggat färdigt nu. Eller okej jag har typ inte pluggat nått, bara läst igenom allt en gång men det känns som att jag kan det. Visar sig väl imorrn.


Försöker hitta nått jag kan ha på mig imorrn men hittar som vanligt ingenting..

Funderar på att ha den här kanske eller vad säger ni?

Näe ska inte vara så taskigt. Ni alla har der redan svårt nog med förlusten...


  

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 21:46

FÄRJESTADARE!

  

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 20:55

...pluggar för fullt

  

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 15:33

HEmma från thaaaa schoooool nu. Har väl inte hänt nått specieltt idag. Inget värt att nämnas iaf. Eller jodet har det visst kom jag på!!!!!....fast näe ska inte nämna det här i bloggen...men lär ju inte fara till skolan nå mer iaf, haha...


Sitter hära nu och äter bullar. Ska väl ta tag i pluggandet så småningom. Kände inte taggen på de...

 

Ovido - Quiz & Flashcards