Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 31 januari 2011 22:28

Internet verkar funka nu. Fast det slutar funka lite då och då.

Idag har jar iaf varit ute och gått med Felicia. Vart mycke prat som vanligt. Sen vart de hem till hockeyn. Vinst idag med, SUPERT!


Har duschat och så nu ett lååång tag och ska krypa ner i sängen nu.

Hörs imorrn om internet funkar. Puss

Av rebecka pettersson - 31 januari 2011 14:06

Tjena mittbena.

Internet hemma funkar ej så då vet ni.

Hade en superhelg i Umeå, tyvärr hade jag ingen kamera med mig så inga bilder.


Nu måste jag jobba för kung och fosterland.

Novellanalys, jippie. hejdå


Av rebecka pettersson - 29 januari 2011 18:00

Ligger och lyssnar på hockeyn. Alice tycker det är jätteintressant. Hon älskar hockey.

Ska nog ta en tur till Ica sen, om vi hittar. Hej så länge

  

Av rebecka pettersson - 28 januari 2011 13:10

Drar söderut. Blir där hela helgen. Hörs när vi hörs. Fred


 

<--fint öga

Av rebecka pettersson - 27 januari 2011 18:15

    

Rostade mackor & nyponsoppa      


Ser inte så gott ut kanske men det var det.

Förutom att osten smaka skit och att jag brände hela munnen av nyponsoppan. 

Av rebecka pettersson - 27 januari 2011 15:13

Hallo an alle Pole Schüsse

För er som inte kan tyska, använd googleöversätt.


Ligger i sängen och har legat där heeeela dagen. Hade så fruktansvärt ont i huvudet imorsen jag vaknade så var tvungen att lägga mig igen och har då alltså tillbringat hela dagen i sängen.Inget jag rekomenderar. Det är jättetråkigt.


Har iallafall hunnit med att sova, se tv och se karate kid filmen, igen. Nu skulle det inte sitta fel med något att äta men tar mig ingenstans så har inte lyckats få i mig något än och lär inte få det heller. Får väl leva på mitt vattenglas tills nån kommer med mat till mig. Nu ska jag se lejonkungen. Hejdå

   

  Det är i sängen jag hör hemma



Av rebecka pettersson - 26 januari 2011 22:11

Har jätteont i huvudet så ska lägga mig nu och hoppas på att jag mår bättre imorrn. Får verkligen inte bli sjuk nu..


Såg nu att min favoritfilm går på femman så ska se den nu. Godnatt puss

Av rebecka pettersson - 26 januari 2011 21:36

Fick besök avFellanPellanPillanPullan. Vi har sett filmen Sebbe.

Började självklart flänna, det gör jag nästan till alla filmer. Till och med Nasses stora film. Näe men filmen var bra fast jag och Fellan väntade och hoppades på att nån skulle dö men icket. Så vi hade gärna sett lite mer blod eller liknande. Annars var filmen helt okej, se den.

 

Skapa flashcards