Alla inlägg den 26 februari 2011

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 21:46

Vart inge spakväll men har iaf duschat nu. Sitter och väntar på att Alice ska bli färdig och sen blire film och mys hela kvällen.


Skulle ta en fin bild på jag och Mackan men mamma kom och förstörde..

 

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 21:38

Min mormor. Saknar dig gullemormor!

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 20:14

Jag och Alice dega fram till halv tolv ungefär sen gjorde vi lunch. Hemmagjorda subwaymackor. Seriöst det godaste jag någonsin ätit. Efter det gick vi ut och solade lite. Sen började vi bygge en snökoja. Eller Alice grävde och jag titta på. Tog sen en promenad till konsum occh handlade åt mamma. Har sen städat lite och bara chillat.


Ska lyssna färdigt på hockeyn nu och sen duscha och ha spakväll.Det behövs

   

 

 

 

deg

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 10:37

Tjaaa. Ligger i sängen fortfarande och degar.Ska nog göra det resten av dan.


Igår satt jag iaf kvar på skolan för att vänta på Alice. Fick sällskap av Henry. Tog bussen hem tjugo i fem och sen bussen tillbaka till stan tjugo över fem. Hann gå på stan nån timma men hitta ingenting. Ska tillbaka imorrn istället. Åt på Frasses sen hah och det är nått jag kommer minnas läääänge. Säger inte varför.


Skulle sen på ICA men hann inte för bussen gick så tog bussen direkt till konsum i urs. Handlade och tog sen bussen hem till mig. Lata? näe då.


Kvällen spenderades iaf framför TVn. Såg först Sebbe. Jag somna. Sen såg vi Tusen gånger sarkare. Jag somna. Vaknade vid nio imorse och har sett tv sen dess. Peace

  Typ såhär ser vi ut nu

Ovido - Quiz & Flashcards