Alla inlägg den 10 juni 2010

Av rebecka pettersson - 10 juni 2010 23:40

Och vet ni vad...mamma kom för ett tag sen med en blomma och gav den till mig. Jag tänkte bah hallå det är Malin som fyller år idag och inte jag? Då sa hon att den var från hon och pappa för att jag hade slutat skolan. Sen fick jag även 100kr av farmor..hur gulligt är inte de?!     och sen fick jag även ett kort av farmor där de stog att hon hoppasdes jag skulle bli brun och snygg i sommar  men vadå...det är jag ju redan?   skämt åsido...

Av rebecka pettersson - 10 juni 2010 23:31

Sitter och dricker nyponsoppa och äter kvällsmacka, jag vet lite sent kanske man jag var helt säker på att klockan var halv elva...aja den är tydligen halv tolv så borde nog gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorrn. Ska fara till stan med Ida och se på tvåornas och treornas (min syrra) när dom tar studenten. Blir säkert kul  Sen kan man ju hoppas det är bra väder så man kanske kan bada...   

  

Ser ju ganska så lovande ut!...

Av rebecka pettersson - 10 juni 2010 21:41

Ska ta och hoppa in i duschen nu istället för att läsa bloggar...känner mig verkligen JÄTTEäcklig...ursch...

 

För snygg för att visas...

...

Av rebecka pettersson - 10 juni 2010 21:38

Har lite att göra...

    

Av rebecka pettersson - 10 juni 2010 21:20

19 ÅR IDAG!!


  Mina paintkunskaper är helt otroliga!!!  

Av rebecka pettersson - 10 juni 2010 21:06

Hej nu är jag hemma igen! Har haft det JÄTTEKUL och Liam är verkligen huuuuur gullig som helst!! Ska ju gifta mig med han senare i livet, eller hur Issa   


Vi har mest suttit och pratat massa gamla minnen och så men vi har även sett film, avatar och djurkyrkogården, haha. Sen idag for vi ut och åkte epa. Körde även och jag är verkligen bäst på att köra!...host...näe men det gick finfint! Kul vare iaf. Sen självklart har vi busat massa med Liam   



Tänker inte gå in på nå detaljer om vad vi har gjort men vi har iaf haft det jättekul och det måste verkligen göras om!


Tråkig som jag är så tog jag inga bilder, kan ju bero på att jag inte har nån     kamera...här har ni iaf en bild på Liam

 


Ovido - Quiz & Flashcards