Alla inlägg den 8 juni 2010

Av rebecka pettersson - 8 juni 2010 22:57

Så nu har jag ätit mig mätt, nästan. Ska iaf bege mig mot sängen nu. Sov ju inte så mycke förra natten  fast jag får skylla mig själv..men borde försöka ta igen lite sömn...lär nog kanske inte bli så mycke sömn imorrn heller eftersom jag ska till Issa då!   Far nog ganska direkt efter avslutningen till hon men är inte säker. Kommer iaf att bli jättekul att äntligen få träffa hon och Liam!! Har  längtat jättemycket!!


Aja måste försöka dra mig mot sängen nu även fast jag inte vill..

Ska fösöka hinna skriva nått imorrn bitti, det låter väl bra?   


       

Av rebecka pettersson - 8 juni 2010 22:30

Kände nyss att jag började bli hungrig och kom då på att jag inte har ätit varken lunch eller middag idag..ska nog se om det finns mått att äta...

     

just nu..

Haha serisöt det här är första och sista gången ni kommer se mig i uppsatt hår...

Av rebecka pettersson - 8 juni 2010 22:12

Har ju skolavslutning imorrn. Hade egentligen inte tänkt fara men ska nog fara ändå. Vill ju säga hejdå till min älskade klass   Fast ingen ska typ dit...aja har iaf inte orkat bry mig om vad jag ska ha på mig. Det får bli kjol och ett linne. Fast linnet var alldeles för stort så var tvungen att sy in det...hah det blev verkligen superkasst...kan inte fatta att jag hade MVG i syslöjd i nian...aja det får funka för imorrn   

        

Av rebecka pettersson - 8 juni 2010 21:24

Hej nu är jag hemma igen. Erkänn att ni har saknat mig? Förstog väl de   


Vart ganska så sent igår...somnade vid tre nån gång och sen skulle vi upp vid sex för att hinna med bussen in till umeå. Kan ju säga att vi var gaaaanska så trötta... I umeå så for vi först på Alice skola för hon skulle städa. Det tog typ en kvart och efter det for vi hem till min syrra. För er som inte visste de så har hon flyttat till umeå...vi for iaf till hennes lägenhet och åt frukost. Sen gick jag och Alice och skulle vila men somnade...sov nån timme eller så. Vid tolv for vi in till stan och gick där ett tag. Köpte ingenting eftersom min ekonomi inte tillåter det just nu...Vid halv tre tog jag bussen till Skeå där Ida väntade. Vi gick på stan ett tag och for sen och kollade på balen. Riktigt nice. Sen skulle Ida äta men det var ju typ fullt överallt men tillslut blev det frasses. Där gick det ju som det gick...aja for iaf hem sen vid tjugo över åtta och är hemma nu!  


   

Seriöst...är skitrisig och har varit de hela dagen...bläää...tycker seriöst synd om alla som har måstat sett mig idag...

Av rebecka pettersson - 8 juni 2010 00:07

Det vart inte att vi for till stranden för moppen ville inte starta....vi var iaf me towe älskling! Satt mest och prata och så. Dom ligger typ och sover nu och det borde jag också göra med tanke på att jag ska upp sex imorrn..kände mig inte peppad på de...aja...sov gott alla!   

Ovido - Quiz & Flashcards