Alla inlägg den 10 januari 2011

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 23:23

Skööööönt att duscha!

Nu ska jag slänga mig isäng. Lär sova gott inatt alltså.


Ikväll blir det wallander jag ska sätta på!

 

Godnatt alla mina älsklingar!

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 22:52

HOPPAS VERKLIGEN ATT PLANERNA FÖR HELGEN BLIR AV!

GAAAAAAAAAAAAH!

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 22:48

Är helt slut i hela kroppen nu. Ska fika och sen duscha och sen blir det sängen.


Ska dricka det här

och äta den här

  mums

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 22:37

Super bra dag idag!

Skolan var väl inte så kul, fast fick ju äntligen träffa min älskling!

Efter skolan tog jag, Ida, Jocke och Ante bussen hem till Ida.

Där klädde vi på oss massor med kläder och sen bar det iväg med skotrar mot Kåge.


Skoterturen var heeeeelt amazing!

Fort gick det och flög gjode jag! Men kul var det!

Kan gissa på att jag såg ut ungefär såhär hela vägen.

 

Vi tog oss iaf till Kåge där vi åt mat och sen chilla. Vid halv nio fick vi skjuts till stan sen vare bara att sitta och vänta på bussen hem.

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 09:06

Godmorgon!

Var tänkt att jag skulle duscha nu på morron men det hann jag inte....

Så idag blir det mjukis och mössa. Me like

 

Ovido - Quiz & Flashcards