Alla inlägg under mars 2011

Av rebecka pettersson - 19 mars 2011 12:33

Idag har jag samlat vuxenpoäng för resten av året. Började med att gå upp tidigt istället för att ligga kvar i sängen och sova. Lyssnade då på melodikrysset med mamma. Kokade sen ägg och åt frukost och läste tidningen (sporten såklart). Inte nog med det så sökte jag jobb också. Ska bara laga mat, baka bröd, handla och hämta barnen på dagis också.

   

Av rebecka pettersson - 19 mars 2011 12:18

Såg på hockeyn igår som sagt och båda lagen jag hade tippat på skulle vinna vann.

Heh hoppas Skellefteå åker ut på söndag...


Efter hockeyn skulle jag och Felicia se på pistvakt så vi la oss inne på mitt rum. Några minuter senare sov vi. Vaknade upp av att Felicia for hem. Somnade om och vaknade vid tre av att det var vääääldigt varmt. Klädde av mig och somnade om. Vaknade vid sex och trodde jag skulle upp och jobba. Lyckades somna om men vaknade vid nio igen...


Jag som hade längtat till helgen så jag kunde få sova ut...

  Felicia somnade redan under hockeyn..

Av rebecka pettersson - 18 mars 2011 17:53

Fick nyss besök av Fellan fast hon for hem lika snabbt. Hon skulle äta och sen kommer hon hit och ser håkky med mig. Blir en gr8 kväll!

 

Av rebecka pettersson - 18 mars 2011 17:32

Vart inte så mycke sömna inatt, livet är allt hårt ibland. Tog mig upp iaf och iväg till skolan. Hade idrott första lektionen. Trodde jag skulle dö med tshirt och vårjacka men fick låna en jätteful skellefteaik jacka av Lasse. Drog sen med grabbarna till nordanå och åkte skidor. Hur kul som helst faktiskt! Fast jobbigt.


Hade tråkiga lektioner sen och slutade tio i tre. Vart stan en snabbis och sen bussen hem. Var skithungrig och tror ni inte att världens bästa pappa hade varit och köpt en pizza till mig. Har aldrig smakat bättre!

 

Tummen upp för dig pappa (hah kolla handen!!)

Av rebecka pettersson - 17 mars 2011 23:03

Efter maten kom Felicia hit. Vi gick sen till Konsum och köpte nyttiga saker och faktisk så gjorde vi de, haha iaf jag. Köpte massa frukt, mums. Gick sen hem hit och chilla ett tag och kom sen på att Felicia ska sova här.


Så har varit och hämtat hennes grejer nu och ska nog bege oss mot sängen snart. Ska ju till skolan imorrn. Kändes inte kul. Hade hellre farit till Skutan.

 

söta?

Av rebecka pettersson - 17 mars 2011 22:59

Glöm det där jag sa igår om att jag inte passade in i vårat kök...

Lagade mat idag med och det vart så sjuuuuuukt gott! Seriöst ska nog hoppa av BF och satsa på att bli kock istället. Till och med mamma sa att det var gott(!!)

Har nog aldrig hänt förut hehe...

Av rebecka pettersson - 17 mars 2011 22:55

Det kom fram en tjej till mig då jag stog och kollade på när dom åkte skridskor


Tjejen: Hej vad heter du?

Jag: Hej jag heter Rebecka

Tjejen:Jaha

Jag: Vad heter du då?

Tjejen Jag heter Natalie. Jag ville bara säga att jag tyckte du var söt.


Hur gulligt var inte de?

Av rebecka pettersson - 17 mars 2011 18:47

Hola! Idag har varit en mycket bra dag. Hade ju sovmorgon till nio. For då med femåringarna och åkte skridskor. Själv åkte jag inte, ville ju inte att dom skulle känna sig dåliga när dom såg mig åka. Eller egentligen var det nog att jag hade känt mig dålig jämfört med dom.

 

Körde på mittbena idag och den klassiska dagisfröken outfiten.

Ovido - Quiz & Flashcards