Alla inlägg den 28 juni 2011

Av rebecka pettersson - 28 juni 2011 12:06

Hade tänkt lägga ut en bild på mig då jag är naken för det är i stort sätt vad jag skulle vilja ha för outfit idag. Men så kul ska vi inte ha.

 

Av rebecka pettersson - 28 juni 2011 11:40

Vart lite sent igår så var jobbigt att ta sig upp imorse. Har tydligen varit inne på facebook inatt också så förlåt att jag inte svara till er som skrev hehe..


Vart jobb idag iaf två timmar. Var innomhus men höll ändå på att dö. Kom nyss hem till Alice som har saknat mig jättemycket! Vi ska dra ner till kanot nu och bada iaf.

 

Av rebecka pettersson - 28 juni 2011 11:40

Vart lite sent igår så var jobbigt att ta sig upp imorse. Har tydligen varit inne på facebook inatt också så förlåt att jag inte svara till er som skrev hehe..


Vart jobb idag iaf två timmar. Var innomhus men höll ändå på att dö. Kom nyss hem till Alice som har saknat mig jättemycket! Vi ska dra ner till kanot nu och bada iaf.

 

Ovido - Quiz & Flashcards