Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av rebecka pettersson - 4 augusti 2011 21:30

Det här har varit den bästa och värsta dagen i mitt liv, säger inga detaljer men fy alltså....Sitter iaf på bussen nu på väg mot STOCKHOLM. Träffade upp Sara och Anders i Umeå som bjöd på mat. Satt bra i kistan med tanke på att jag inte ätit nått på hela dagen....hur som så har vi snart åkt en timme bara åtta timmar kvar och vi har redan fruktansvärt ont i rumpan...men tänk er en hel vecka i Stockholm bara jag och Felicias så sjukt Nice!!!!Ska bli skönt att få komma bort ett tag men samtidigt jobbigt....

Av rebecka pettersson - 4 augusti 2011 21:30

Det här har varit den bästa och värsta dagen i mitt liv, säger inga detaljer men fy alltså....Sitter iaf på bussen nu på väg mot STOCKHOLM. Träffade upp Sara och Anders i Umeå som bjöd på mat. Satt bra i kistan med tanke på att jag inte ätit nått på hela dagen....hur som så har vi snart åkt en timme bara åtta timmar kvar och vi har redan fruktansvärt ont i rumpan...men tänk er en hel vecka i Stockholm bara jag och Felicias så sjukt Nice!!!!Ska bli skönt att få komma bort ett tag men samtidigt jobbigt....

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards