Alla inlägg den 27 juni 2010

Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 23:45

Saknar dig min sockerärta...

Hitta på nått snart?  

Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 23:00

Sitter förmodligen och kollar på skärgårdsdoktorn nu och resten av kvällen. Såg alltid på de då jag var liten. Det var mitt favoritprogram och jag tyckte pappan var så snygg. Hehe var allt lite småkär i han   

  


Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 21:58

Så nu är vi framme i Umeå, jag, Felicia, Sara och Anders. Vi har nyss vare på Ica och handlat. Köpte vindruvor, hehe. Nu ska vi fika och sen blir det nog att se på TV eller film. Kommer nog kanske inte sitta så mycke mer vid datorn idag men annars hörs vi imorrn! Ska göra några tidsinställda inlägg så ni har lite att läsa.

  



Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 18:21

På femman nu

 

Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 17:32

Nu kan Anders kuben i stort sätt, haha töntvarning....


Måste iaf packa nu och sen duscha. Far ju till Umeå idag och sover där till imorrn då det blir stan fast jag har no money så det lär ju inte bli så kul, aja...tar bussen till Alice sen och är där och chillar några dagar. Kommer inte kunna vara borta för länge eftersom jag måste hem och tvätta och packa om för om en vecka far vi!!! Och vet ni vad....om prick två veckor fyller jag år!   nicenice....


Aja nu måste jag packa...

Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 15:08

Sitter och försöker lära Anders rubiks kub...töntigt värre...

 

*

Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 12:06

Just nu

 

Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 11:16

Godmorgon!

Känner mig sådär lagomt pigg idag...måste verkligen försöka lägga mig tidigare..


Nu ska jag klä på mig och sen klippa färdigt gräset..

 

Ovido - Quiz & Flashcards