Alla inlägg den 22 juni 2010

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 00:45

Näe nu börjar alla bli dryga och tråkiga så ska nog ta och bege mig mot sängen. Är ganska så trött. Har ju ändå varit vaken sen åtta imorse..


Imorrn ska jag försöka sova ut. Lär ju gå bra ifall mamma & pappa inte är hemma, hoppas på de! Har ju ändå inget att göra imorrn så kanju sova hela dagen   

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET


Aja godnatt på er!   

 

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 00:11

Hahah nu har vi sett klart filmen. Den sög enligt mig, haha...


Felicia har även farit hem så är aldeles ensam nu, inte kul...kommer typ vara ensam hela veckan  för hon har konfa....och alla andra jobbar typ eller är bortresta, hur kul är de? Inte kul alls...så äre nån mer än jag som kommer ha tråkigt i veckan så äre bara att höra av sig, eller ni MÅSTE höra av er rättare sagt   

 

Seriöst fattar ni hur god den här juicen är?!?! Ska fara och köpa upp hela konsums lager imorrn!!! Har ni smakat den? Om inte så gör de!!

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards