Alla inlägg den 2 juli 2010

Av rebecka pettersson - 2 juli 2010 13:06

Har legat ute och solat nån timme nu...är less så ska ta cykeln och cykla in till stan och bada eller nått. Ni kan ju höra av er om ni vill bada mes oss?   Finns på mobilen! Puss

Av rebecka pettersson - 2 juli 2010 10:23

Godmorgon!


Finns bara ett ord som kan beskriva hur jag känner mig just nu och det är död. Somnade vid fyra och sen vaknade jag då solen kom fram...sen dess har det inte gått att sova så är ganska så jättetrött just nu. Ska ta och lägga mig ute på studsmatan med Felicia nu..lär ligga där hela dan. Hejdå

 

Av rebecka pettersson - 2 juli 2010 03:14

Näe nu äre nog dax att sova...fy på mig..jag skulle ju lägga img tidigt..och om ni ville veta så åker felicias trosor upp i stjärten hela tiden. That´s so random. Aja godnatt på er!


Av rebecka pettersson - 2 juli 2010 01:36

Vi har kul

  

  

  

 

    

Av rebecka pettersson - 2 juli 2010 00:22

Hah både jag och Felicia ligger med en varsin dator i knät...väldigt socialt! Vi har iaf ladat upp med..

     

juice & bullar   haha

Av rebecka pettersson - 2 juli 2010 00:16

Jag och Felicia sover här inatt...

  

I inglasningen alltså 

Ovido - Quiz & Flashcards