Alla inlägg den 30 juli 2010

Av rebecka pettersson - 30 juli 2010 19:39

MAT     


  

 

    

Av rebecka pettersson - 30 juli 2010 18:09

Dagens fail

 

Jag hade rätt....Felicia är inge bra på att laga mat...fick just höra att hon har råkat sockra pommesen..........

  

MAT

Av rebecka pettersson - 30 juli 2010 18:05

Sitter hos Felicia nu. Hon håller på att laga mat till mig. Nej jag är inte lat...säger vi som. Kan skylla på att jag är dålig på att laga mat, eller nå..fast tror inte Felicia är nå mycke bättre...hehe, kan ju alltid hoppas

,   

Av rebecka pettersson - 30 juli 2010 17:53

Tjabba tjena hallå! (har lyssnat på den låten hela dagen idag)




ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! igen...

Hur härligt som helst!! Ska seriöst vara uppe hela natten och sova hela dagen imorrn. ahhhhh


Idag då:

solen!!

  Fick glass av Viveca

  Plättar till lunch

  alla söta barn som jag kommer sakna


  Hade glömt jackan på jobbet så fick cykla i regn och motvind till jobbet...

  Fick nått i ögat så det var alldeles rött och såg knappt nånting.

  


Av rebecka pettersson - 30 juli 2010 07:09

Godmorgon!

Äntligen är det sista dagen på jobbet! Känns riktigt skönt! Fast kommer ju såklart sakna alla, men äntligen kommer jag få sova hur mycket jag vill!

 

Ovido - Quiz & Flashcards