Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 23:25

Framme i Umeå!!!!

  

sist vi var här...

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 17:43

YES. Drar till UMeå ikväll till Sara. Skönt att komma bort från den här skiten.

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 15:38

Hittade i min Hello Kitty tidning...


En bra kompis

är en som kan hämta ett plåster

när man gjort illa sig

eller kan plocka ner en hjälm

när man inte når upp

eller kan bära ett par skor

när man inte kan bära mera.

 

En bra kompis säger "förlåt"

när man inser vad man har gjort.

Laura Onn, 7år, Stockholm


Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 12:00

Ätit frukost nu. En knäckemacka. Ursch är verkligen depp idag. Har dessutom insett att det kommer vara en hel vecka utan att jag har nånting att göra. Känns inte så jättekul. Finns inget att göra här i Skell. Bläää vill typ nästan att skolan ska börja så man får nått att göra, det är riiiiktigt tragiskt.

  

  

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 11:49

Godmorgon!

Vad händer idag? har faktiskt ingen aning. Känner inte för att göra nånting. Vill bara ligga i sängen hela dagen och sova eller nått. Är verkligen inte på  humör för att göra nått idag. Hatar verkligen sånna här dagar.

  

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 11:29

Glömde lägga in en bild från i torsdags...

  nöjd?   

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 00:57

Köpte nya skor för nån dag sen. Smart som jag är använde jag dom direkt och utan sockar dessutom. Har som fina skavsår nu..

  

Sen har jag dessutom skavsår mellan tårna (av flipflop) och uppe på fötterna(av crocs) så kan inte hha några skor på mig. Bra jobbat Rebecka     

Av rebecka pettersson - 8 augusti 2010 00:44

Har städat mitt rum nu...

FÖRE

  

EFTER

  

Hahah det är typ lika stökigt...har bara hett bort grejerna från golvet så jag kunde få plats med en madrass. Min syrra ska sova på den inatt och snäll som jag är har jag bäddat åt hon eftersom hon inte är hemma äh. Visst är jag väl för snäll....

Ovido - Quiz & Flashcards