Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 14 augusti 2010 00:04

Ja då var fredag den 13onde över...har väl inte haft mer otur än vanligt idag. Förutom att nyss när jag tvätta bort sminket hedde massa tvål i ögat så dom är aldeles röda nu och svider. Och att jag har fått massa utslag över hela benen...men annars så...kom just på att jag måste städa rummet nu också eftersom jag inte hinner det imorrn För då drar jag till stan och träffar min saknade Ida och sen lite senare kommer världens mest saknade Isabell. Vi ska ta bussen till mig sen och hon ska sova här. Kommer bli alldeles superbra!!LÄNGTAR

Näe nu ska jag sätta igång en film och städa samtidigt, brukar gå bäst då på nått konstigt sätt.Ska lägga mig sen så Sov gott alla   

  

Gammal bild men har faktiskt dom där lakanen nu också :$



Ovido - Quiz & Flashcards