Alla inlägg den 8 juli 2011

Av rebecka pettersson - 8 juli 2011 18:30

Ändrade planer blir inge Boviken ikväll, tar det imorrn istället efter jobbet. Jobbar på kyrkholmen imorrn mellan tio och fyra så jag förväntar mig att ni kommer dit och fikar. Lovar att vi har världens godaste våfflor där, inte alls brända!  

Av rebecka pettersson - 8 juli 2011 17:34

Ska käka nu lite snabbt sen drar vi oss vidare mot boviken!

   Bilden är från igår då vi var där. Och nej vi låg inte och smygfota snygga killar, verkligen inte....

Av rebecka pettersson - 8 juli 2011 16:14

Helt sjukt vilken dag. Har varit med om det mesta idag kan man säga. Fick först en motorsåg uppkörd därbak. Anledningen var att det var så man gjorde stjärtskåran. Vart sen torterad vilket innebär att man vart nerputtad i soffan sen satte sig ungen på en och kittla en. Det sluta med att han sat på mitt huvud och fes.


Sen får vi inte glömma då han stängde in mig i köket. Jag tog då massa vatten och hällde på han och som straff kastade han en fiskpinne i ögat på mig. Riktigt rolig dag har jag alltså haft. inte alls avundsjuk på alla som har legat ute och solat idag...

 

Ovido - Quiz & Flashcards