Alla inlägg den 5 juli 2011

Av rebecka pettersson - 5 juli 2011 10:16

Godmorgon på er. Sov i soffan inatt vilket inte var så skönt. Har nyss duschat och ska snart gå ner till bussen för att möta Issa som är på väg hit! Ska bli huuuur kul som helst att få träffa hon! Snacka om saknad tjej!!

 

Av rebecka pettersson - 5 juli 2011 01:46

Så nu har jag sett färdigt hästfilmen. Är en riktigt hästtjej egentligen. DEt är bara det att jag är rädd för hästar för dom är så stora och läskiga. Fast rätt goda. Näe håller mig till såna som är gjorda i trä istället. 

   Nu hoppar jag i säng. Har inte bestämt mig om jag ska jobba än eller inte. Men tror jag skippar det. Kommer hända massa kul imorrn iaf. Mer om de sen.

*

Av rebecka pettersson - 5 juli 2011 01:43

Livet är inte lätt när det är svårt

Av rebecka pettersson - 5 juli 2011 00:01

Är seriöst världens lataste, gör inte ett skit om dagarna! inte kvällarna heller för den delen...så ska nu lägga mig i soffan och se på film och dricka te.Borde egentligen sova men det kan man göra i graven.


Var faktiskt sugen på en kvällspromenad men Malin har lagt sig och kände inte för att gå själv...nån sugen så hör av sig snabbt isåfall! Ska se den här nu iaf.

 

Ovido - Quiz & Flashcards