Alla inlägg den 19 juli 2011

Av rebecka pettersson - 19 juli 2011 22:40

Imorrn drar jag till Piteå med min familia. Blir bada och annat skoj. Längtar såååå till att visa upp min bruna vältränade kropp. Älskar verkligen att jag inte solat på typ två veckor och inte rört fläsket på hela sommaren.


Ska då iaf hoppa in i duschen nu raka bort pälsen så jag inte skrämmer bort alla besökare på badet. Okej så illa är det kanske inte. Fast nästan.

    


Av rebecka pettersson - 19 juli 2011 21:50

Tog sovmorgon imorse och chillade fram till halv tre. Fick då en halvtimme på mig att duscha och fixa mig sen bar det av till stan. Sprang runt som virriga höns och letade efter badkläder. Missade sen bussen hem så vart mat på frasses. Hann knappt hem inann det vart ut på powerwalk i en och en halvtimme. Är helt slut nu.

 

Av rebecka pettersson - 19 juli 2011 00:51

Har lämnat min sambo för en natt hemma i min ensamhet. Känns grymt jobbigt att sova själv då jag inte gjort det på typ en månad. aja hoppas det är första och sista natten jag måste göra det. Lär inte överleva annars.


För övrigt har jag slut gratis sms och inga pengar på telen så ni kan sluta terrorisera mig med sms för jag koommer ändå inte svara. Däremot får ni gärna ringa.

 

godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards