Alla inlägg den 3 maj 2011

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 23:32

Gick jättebra att vara barnvakt, alltid lika kul! Sket i bussen och gick hem istället. Tog cirkus en timma fast fick sällskap av Fellan en bit. Stog ute med hon ett bra tag sen och uppdaterade varandra om livet. Har sen sett slutet på hockeyn och fikat.


Är helt slut nu så ska krypa ner i sängen och sätta på nån bra film. Börjar ett imorgon med, så fruktansvärt skönt! Borde ha så varje dag.  

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 23:14

Fett med mycke besökare idag alltså. Alltid lika kul! Välkomna hit och hoppas ni stannar. Tänkte bjuda er på en till video då jag sjunger, eftersom så många gillade den förra. Kan ju va kul för er nya att se mitt riktiga jag! Här är iaf min favoritlåt.


Ni måste se hela! Visar ju några av mina bästa dancemoves

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 17:57

Följe med till flygplatsen och lämnade av Malin. Hon lämnar mg och drar till Serbien. Så nu är jag ensaa med mamma, pappa & Mackan. Hur ska jag överleva? en hel månad...


Tar iaf snart bussen till bergsbyn och är barnvakt. Tror jag skippar bussen och går hem istället. men får se. Hörs ikväll Puss så länge.

  KOMMER SAKNA DIG!

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 13:41

For ner till min nya praktikplats men ingen var där så jag for hem igen.

Ännu en dag ledig, klagar inte!


Sitter här och dricker juice och äter banan fast halva banan har hamnat i någon annans mage...

   

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 12:00

Pratade med Bin Laden´s mamma Marme laden innan, hon är orolig för hans två bröder, Choko laden och Remou laden som mystiskt har försvunnit. Och i söndagskväll tillfångatogs hans syster, Pina co laden tillsammans med kusinen Sal laden och hans senile farfar, Vavarde jag laden

 

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 00:57

Brukar ofta sitta och sjunga på kvällen så har filmat, tänkte ni skulle få se.

Vad tycks? Visst är jag väl ändå rätt bra.

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 00:22

Tog en dusch då jag kom hem för jag var iskall. Såg sen klart hockeyn och drack aik te. Härligt att dom vann. Nu blir det sängen. Fast har ju somsagt sovmorgon till ett imorrn. Inte dåligt! Men börjar känna mig trött så lika bra att sova.

    

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 00:10

Jag & Malin var riktigt duktiga idag. Gick till Skelleftehamn, hämta ett brev och såg lite hockey. Gungade lite och sen gick vi hem igen. Var ute i ungefär två timmar och gick.

Hurtiga eller vad? Träffade även Madde så tog igen massa prat fast som det ser ut nu så ska vi hitta på något på lrdag. Blir kanon!

   

Ovido - Quiz & Flashcards