Alla inlägg den 12 maj 2011

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 21:16

Helt otroligt, har inte åkt på säkert 10 år och jag ramla inte en ända gång! Däremot var det väldigt jobbigt men det vare värt. Min coach (felicia) sa att jag var reda för inlines VM om två år. Kommer garanterat vinna hela skiten!


Nått som var mindre kul var att jag fick skavsår efter fem minuter. Så plågade mig hela vägen och nu är det varigt och äckligt. Blä...

   

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 20:09

Gå ut nu ska ni få se nått kul. Eller näe förresten. För ert eget bästa, håll er inne....

  haha den bjuder jag på

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 10:44

Som sagt 50 minuters skola idag och såhärser jag ut. HOoooj!

 

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 10:24

Det bästa som finns måste ju vara då man har duschat och ska blåsa håret men istället blåser på kroppen. Så fruktansvärt skönt! Har stått och värmt mig hela morgonen haha.

Fast man ska inte he innanför kläderna, då luktar det bränt har jag lärt mig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards