Alla inlägg den 23 juni 2010

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 00:57

Näe här kan man ju inte sitta och mögla bort...alla är ju så tråkiga och osociala så jag kan lika gärna gå och lägga mig. Ska väl se på film gissar jag. Hoppas bara det inte blir som igår då jag somna innan filmen ens hann börja. Haha faila ganska mycke och somna redan i början då den där texten är där de står vilka som spelar i filmen, duktigt Rebecka!  

 

Godnatt   

*

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 00:20

 

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 00:04

Besöksrekord idag tror jag minsan! roligtroligt!


Har vare med Felicia ikväll. Vi gjorde....hm vad gjorde vi egentligen?...justja vi var ute och lekte hest. Ni tror säkert inte på oss men vi var faktiskt ute och lekte hest och det är inge fel med de....

Hahah och sen skulle vi försöka fånga idiotkaninen som hade smitit ut. Då kröp Felicia fram till han och kastade gräs på honom. Då tvärvände han sig om och tänkte attackera henne, HAHA Felicia flög iväg kan jag ju säga!! Haha hon vart jätterädd....gullesnuttan min   

 

Visst ser han farlig ut...

Ovido - Quiz & Flashcards