Alla inlägg under juni 2010

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 12:40

Idag bär det ju som sagt hemmåt...känns konstigt faktiskt. Har ju varit här så pass länge, hehe..aja får ju äntligen träffa mamma och pappa  ....


Det är tänkt att vi ska hinna med den här bussen men vi får allt se om vi gör de..

 

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 12:30

 

Godmorgon!

Har ni sovit gott alla? Det har jag dom få timmarna jag väl sov..vart lite sent igår. eller man kanske ska säga att det vart lite tidigt idag rättare sagt. Somnade vid halv fem ungefär....heheh...kom på igår kväll att Alice skulle lära mig hur man löste en rubriks kub. Och envis som jag är kunde jag inte sova förens jag visste hur man gjorde...men nu kan jag iaf!  *stolt*

 

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 01:18


    Besökare rullar in som det ska, det går bra nu...  


Har haft rätt så många besökare idag faktiskt, riktigt kul  

Hoppas ni stannar kvar!


Har inte så mycket att berätta. Jag och Alice såg på filmen och Towe också fast hon låg inne på Alice rum och såg den på datorn. Haha vi bråka lite så hon ville inte se med oss, gullungen :$ Sen efter filmen gick jag och Alice och basta. Fast det vart inte så länge, hehe. Sen hamnade vi här vid datorn såklart...ska nog försöka sova snart så vi orkar upp imorrn. Ska ju fara hemmåt då. Känns både tråkigt och kul. Blir nog bra.

Näe nu ska jag vara social med Alice och några till, hihi Godnatt på er   

 

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 01:01

Ursch kolla vad vi hitta idag..

  

      Den var inte direkt liten.  Tog ett tag innan vi lyckades döda den    Så ni får skylla på oss imorrn när det regnar...

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 00:00

HAHAHAHAHAHAHAHA

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 19:53

Nu ska vi se på denna

 

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 17:45

HAHAH

 

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 16:52

Våran dag i ...bilder

 

Alice vaknade 08.15

 

Jag vaknade 09.30

 

Alice och Adrian målade och jag tittade på

 

Vi åt stekt korv och potatis till lunch

 

Alice tyckte det var jobbigt att skrapa

 

Tillslut brände hon sig

 

Det sket jag i för jag satt vid datorn



Konstnären är Alice

Ovido - Quiz & Flashcards