Alla inlägg under juni 2010

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 00:44

Näe nu äre dax att sova. Godnatt på er!

 

 

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 00:00

Kvällen har spenderats med Felicia..


       

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 18:05

Ursch känner mig verkligen inte fräsch just nu. Ska ta och gå och duscha nu.

Det är en grej som är så härligt med att vara I Bygdeå. Det ligger verkligen typ mitt ute i skogen och ingen bryr sig om hur man ser ut eller så....det är då skillnad när man kommer till Skeå.. Aja nu ska jag duscha.

 

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 18:00

Håller på att lägga in lite filmer på datorn...vad säger ni, inte så länge kvar va?...

 

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 17:22

Finns det nått bättre än att komma hem till nybakta bullar?

   

Näe tror inte det faktiskt   

Och det är Malin och Bruno som har bakat dom, nöjd nu Malin   ?

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 16:57

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga fast jag vet inte om jag håller med, ibland kanske. Aja skönt att vara hemma nu iaf. Bussresan hem gick prima. Fördrev tiden med att lösa rubiks kub. Haha seriöst jag kommer bli värsta tönten om jag fortsätter...fast det är ett bra sätt att fördriva tiden på   


        


Bild 1. Vi åkte genom Robertsfors och förbi min gamla skola, hih

Bild 2. Jag och min älskade kub

Bild 3. Bevis på att jag klarade kuben!


Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 14:30

För er som inte redan har sett det så har jag gjort en ny kategori nämligen Paint..ni hittar den lite längre ner här...Där kommer mina fina paintbilder att finnas. Så småningom kanske man kan se om jag utveckas nått inom mina könstnärliga kunskaper...själv tror jag inte jag kommer det..

 

Av rebecka pettersson - 18 juni 2010 14:15

Förhoppningsvis sitter vi här just nu...

  alltså på bussen hem för er som inte såg de...

Ovido - Quiz & Flashcards