Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Förra veckan

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 17:33

Okej nu ska jag ta mig tid och berätta om förra veckan


For ju på söndagen till Lycksele. Var där till i söndags. En vecka alltså. Orkar inte berätta allt vi har gjort men vi har iaf varit med en massa folk. Lärde känna några nya och fick även upp kontakten med några. Riktigt nice! Var tänkt att vi skulle sova med mina föräldrar i husvagn men det gick inge vidare att sova där så vi bestämde oss för att sätta upp tältet istället. Problemet var bara de att vi hade glömt tältpinnar. Men smarta som vi är så hängde vi upp tältet i ett träd...Men dumHampus kastade kottar mitt i natten på det så det gick sönder..

     

Sov där iaf...eller sov och sov..Samanlagt sov vi 31 timmar under hela veckan och vi var uppe som mest 45 timmar i sträck. Hoppas inte mamam och pappa ser det här för då blir dom inge glada. hehe


Här kommer lite mer bilder från veckan. Orkar inte skriva vad vi gjort så...

     

     

     

Mobilkvallan är ju underbar...

Passade även på att fylla år i söndags..lite pinasmt vare då alla på hela cafét ställde sig och sjöng för mig men riktigt fint var det!


Kommer komma upp lite fler bilder senare i veckan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka pettersson - 15 december 2011 11:16


     Pluggade samhällskunskap fem timmar igår men inte blev jag klokare för det. Tur pappa hjälpte mig, han får allt att låta så enkelt. Han är så bra min pappa. Han skjutsade mig även till skolan imorse så jag kunde plugga imorse men inte hjälpte...

Av rebecka pettersson - 12 december 2011 14:06

Hej Blokken. Ha rvärldens sämsta dag idag.Fick springa till bussen i högklackat, stå ute och frysa och sen när bussen ääääntligen kommer så är den smockfull så jag måste stå hela vägen. Sen gå till skolan och frysa jättemycket. Ha psykologi i två tim...

Av rebecka pettersson - 11 december 2011 18:25


Slet sönder hela duschen Sprang ut i lobbyn med bara underkläder och en handduk Somnade på golvet med kläderna på Tappade bort sitt busskort Fick en dyr räkning som inte var deras Tappade ut en hel vagn med mat Gick genom lobbyn men uppknäppt...

Av rebecka pettersson - 10 december 2011 16:15


  Har glömt visa er min nya skjorta. Visst är den underbar!! Ska ha den ikväll. Synd bara att det är storlek 48 i herrstorlek på den och att jag kan ha den som tält. Känner mig jätteful i den men är tvingad att ha den. Är ungefär som en tvångströ...

Av rebecka pettersson - 9 december 2011 12:47


För en vecka sedan hade jag världens slitigaste hår. Då tipsade Alice mig om denna. Har nu efter bara en vecka mycket finare och lenare hår. Tyvärr luktar den typ...tant? Gillar inte lukten men den funkar. Finns på typ alla affärer och kostar k...

Ovido - Quiz & Flashcards