Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 21:02

  

Vaknade på torsdagen och såg att det var riktigt fint väder ute. Så vi gick ner till stranden. Jag, Oskar och Ludde badade. Det var kallt. Men kul. Satt på stranden och myste ett tag och gick sen tillbaka till stugan där jag inte riktigt vet vad vi gjorde. Såg säkert film..Bestämde oss sen för att grilla så  vi tog de som fanns och grillade till middag. Efter det såg vi säkert mer film. På kvällen/natten vart iaf jag och Alice sugna på att bada så vi + Ludde gick till stranden och jag och Alice badade. Det var faktiskt mycket varmare i vattnet då. Efter badet vart det stugan igen.Film sen sova.

             

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Mycke bilder men det gillar vi    

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 20:51

I ondsdags då..for ju in till stan med Felle och väntade på att Oskar och Ludde skulle komma. Gick sen på stan ett tag och efter de till subway. Var tänkt att vi skulle äta där men vi hann inte så vi åt maten på bussen vilket inte är nått jag rekomenderar=sås överallt=kladdigt=luktar blä osv...Väl framme i ånäset hämtade Alice pappa och Alice oss och sen for vi ut till stugan. Gjorde inte så mycket första dan eftersom vädret var sämst. Såg mest film och chillade.

  

  

Hade inte så många bilder från den dagen...

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 19:24

Så nu är jag hemma, Eller okej kom hem igår men har varit med Towe,Alice och Felicia så har inte haft tid till datorn. Ska fixa mig lite fika nu och sen visa er en massa bilder och berätta vad vi har gjort.Låter väl bra? =D

 

heh

Av rebecka pettersson - 4 augusti 2010 09:51

Kul att strömmen gick i hela huset förutom i det rummet där datorn är, sweeeet!  

Av rebecka pettersson - 4 augusti 2010 08:48

Godmorgon!

Är uppe tidigt idag för vet ni vad...drar till ALice stuga idag! WIHOOO!! Ska fara till stan med Felicia om en timme ungefär och vänta på ludde och oskar och sen ska vi bege oss til stugan där även Alice  och Towe är. Kommer bli asnice! Blir nog där till fredag tror jag. Nås på mobilen (kanske). Teckningen eller täckningen(?)är inge vidare där så om jag inte svarar så vet ni varför. Hoppas ni får det bra här hemma iaf. Puss vi hörs på fredag!

    

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:50

JAG ÄR KÄR

  

:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:34

Efter stranden for jag hem och åt. Sen ganska direkt tog jag och Felicia cyklarna och cyklade till morön för felicia skulle hämta en sladd......drygt och varmt...Fast på hemvägen vart det ett dopp vid gunsen!   


      

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:26

Jag och Felicia låg och solade på stranden. Då hörde jag att nån gick förbi oss. Tittade upp och såg en man stå där. Han bah Hej. Jag bah hej. Sen fortsatte han gå. Då började jag och Felicia skratta och så härmade jag honom. Då tittar jag bak och ser att han står kvar...........

  

Ovido - Quiz & Flashcards