Alla inlägg under september 2010

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 22:22

Kom nyss in. Har varit ute och snackat med Ida. Mycket trevligt!!

Tur jag har den tjejen alltså.


Nu ska jag byta dator så jag kan lägga mig i sängen :$

 

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 22:11

Orkar inte berätta vad vi gjorde så ni får se bilder istället.

     

     

     

     

     

Klicka på bilderna ^


Kanske lika bra att jag inte berättar några detaljer från helgen. Hände ju en hel del. Typ det där i lekparken i mörkret, eller då vi dansa utanför UG och kanske inte ska berätta om hur olagliga vi varit och inte heller om hur rädda vi var igår kväll då vi körde hem i mörkret. Aja vill ni veta vad som hände får ni helt enkelt fråga.


Har iaf haft en superbra helg med dom allra bästa!

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 20:43

Hemma nu.

Har massa jag skulle vilja berätta men orkar inte berätta allt. Ska lägga in alla bilder från helgen på datorn så berättar jag väl lite sen.

 

Av rebecka pettersson - 4 september 2010 13:52

Tjaaaa!

Sitter hos Issas föräldrar nu. Hon håller på att laga mat, muuuuums!

Gårkvällen var heeelt galen och spårad, haha seriööööööööööst!!

Har tagit miljoner kort som jag visar då jag kommer hem, fast vissa bilder ska inte visas eller hur Issa, haha ;)

Nu ska vi iaf äta. Hörs när vi hörs.PUSS

 

Av rebecka pettersson - 3 september 2010 07:42

Godmorgon!

Är sjuuuukt taggad idag alltså. Bara tre lektioner sen bär det av söderut!

Synd bara att första lektionen är på Kaplan och jag har en stor tung väska som jag måste bära med mig. Den lär ju inte rymmas i mitt skåp sen heller så får väl bära omkring den hela dagen.Jaja

Drar till Issa direkt efter skolan. Blir där till imorrn tror jag sen får vi se om jag åker hem eller förtsätter söder. Hörs när vi hörs. Finnspå mobil så var SOCIALA!

  

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 23:22

Åh va sur jag blir på mig själv. Skulle ju lägga mig tidigt idag men vart de så? näe...åh...kommer vara död imorrn med...måste dessutom upp tidigt och duscha. fy. Men det är svårt att slita sig från datorn och msn.


Ska iaf sätta på Johan Falk nu och hoppas på att jag blir trött, hehe.

Godnatt!

  

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 22:59

Kvällen har bestått av läxa, datorn och packning. Drar ju till världens bästa imorrn nämligen Isabell!! Kommer blir helt ASM!

Hoppas jag inte har glömt nått. Tror jag har det men kan inte komma på vad. Lika bra jag inte kommer på det för väskan är redan helt full satt...

  

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 19:57

Nu blire läxaaaaaaaa

 

Ovido - Quiz & Flashcards