Alla inlägg under juni 2011

Av rebecka pettersson - 24 juni 2011 02:34

Brummade med moppen till solbacken. Handlade lite och tog sen en raggarrunda i stan. Kändes fett ballt fast egentligen skämde vi mest bara ut oss.


Körde sen hem och satte på en film. Ebba & Didrik. Slutade som väntat att vi båda låg och sov. Efter två timmars sömn for Felicia hem och jag sussade vidare.

       

Av rebecka pettersson - 23 juni 2011 19:03

Så då har man flyttat hem till Ursviken igen då. Saknade min familj alldeles för mycket...fast näe så var det inte. Några andra ska låna lägenheten i en vecka eller två så får lov att bo hemma. Men lika bra de för har faktiskt saknat min familj. 


Har haft det jättebra i läggan iaf. Har tyvärr blivit lite för lite sömn. Min hosta tar död på mig. Men jag lever så ska inte klaga. Ska duscha och äta nu sen blir det nya äventyr.

 

Av rebecka pettersson - 20 juni 2011 15:31

Jag hoppas ni alla gör som jag och far dit!! Gillar ni inte att se på fotboll kan ni alltid spana på snygga killar. För det finns det gott om.

 

Och juste, har inget internet i läggan än och har inga pengar på telen och mina gratis sms går ut imorgon...kommer förmodligen sitta själv där hela dagarna eftersom Felicia jobbar. Så ring och hör av er! Tack på förhand.

Av rebecka pettersson - 20 juni 2011 11:06

Söta vi är

Av rebecka pettersson - 20 juni 2011 10:02

Första natten i lägenheten är avklarad. Den gick galant. Har nog aldrig sovit i en skönare säng. Det är en såndär dubbelsäng som man kan höja och sänka, hur nice är inte de?? Vart dock väckt klockan sju imorse vilket inte var lika nice.


Längtade hem jättemycke så har redan farit hem. Näe skoja. Hände lite saker imorse så har nu åkt hem. Ska fixa lite och så och sen bege mig tillbaka till stan.

     

Av rebecka pettersson - 19 juni 2011 18:48

Håller på att packa för fullt för vet ni vad....om 1 timme och tio minuter så flyttar jag! Yes ni hörde rätt!! Eller okej jag och Felicica ska bo i en lägenhet i stan i sommar så kommer flytta hem snart igen. Men ändå!! Hur grymt är det inte?! TAGGAD

 

Av rebecka pettersson - 19 juni 2011 17:35

Ni får inte missa finalen ikväll av Bachelorette klockan sju på trean. Har enbart följt det för att det är snygga killar med. Nu är det iaf bara två kvar. Sebastian & Christian.

         

        

Själv hejar jag på Sebastian (han till vänster). Tycker han är mycke gulligare och så är han ju från Karlstad såklart!. Christian påstås däremot vara falsk och det gillar vi inte.


Så gör som jag och sitt bänkade framför TVn ikväll och hoppas på att Sebeastian vinner!! KLOCKAN SJU PÅ TREAN!

Av rebecka pettersson - 18 juni 2011 22:18

Har varit på Kån3 och köpt fett. Ska hem till mig och se film nu. Frågade Felicia  vad filmen vi ska se handla om och hon sa snygga killar utan tröja som slåss så det kan ju inte vara annt än bra. Medans vi väntar på att filmen ska ladda klart bjuder vi på dessa delikatesser.

      "3 år sen"

Ovido - Quiz & Flashcards