Alla inlägg den 18 april 2011

Av rebecka pettersson - 18 april 2011 16:53

Vart tvingad in till stan idag. Körde på mössa, torrschampo och solglajjer så ingen skulle känna igen mig. Men insåg att det nog bara är jag som går runt i en färjestadmössa i Skellefteå så dom flesta kände nog igen mig ändå. Aja sånt ät livet.

Vart iaf ett par trosor rikare haha . Allat jag hade råd med.

 

Fast ganska söt måste ni väl erkänna att jag var. N0t

*

Av rebecka pettersson - 18 april 2011 11:37

La mig ju vid halv ett igår men kunde inte somna. Satte på Grease och såg den två gånger. Vid halv fya fick jag besök av Malin som inte heller kunde sova. Vi satte på en ny film och tydligen lyckades jag somna men inte hon. Imorse vaknade jag halv tio och då var hon borta och jag kunde inte somna om....

 

Ovido - Quiz & Flashcards