Alla inlägg den 27 april 2011

Av rebecka pettersson - 27 april 2011 23:04

Fick med mig Malin ut så vi tog en promenad i ursviken. Gick till konsum och köpte frukt sen till kanotudden och hem igen. Nu har jag nyss duschat och sen var det tänkt att vi skulle göra fruktsallad nu men känner att jag slocknar när som helst så ska nog lägga mig istället. Börjar halv åtta imorn. Kändes inte så ballt.

 

Av rebecka pettersson - 27 april 2011 18:58

Insåg igår att det är valborgs i helgen och jag har inte den blekaste om vad jag ska göra.

Vill antingen hitta på nått kul här i skeå men lär ju knappast bli nått. Annars vill jag fara till Robertsfors? Bygdeå? Umeå? men alla verkar ska fara bort...

ÄR det nån som vill hitta på nått så kan den ju höra av sig. Puss

       

Av rebecka pettersson - 27 april 2011 18:51

Idag hade jag fört skola sen praktik. Slutade tre och gick hem. Ingen var hemma så fick laga mat och har även hunnit baka. Är verkligen bäst i köket.


Ska göra bort massa skoljobb nu tills Malin kommer hem och då ska jag få med hon ut och springa. Ska även prata med hon om imorrn. Hörs sen.

    

Ovido - Quiz & Flashcards