Alla inlägg den 19 april 2011

Av rebecka pettersson - 19 april 2011 23:04

Klockan är bara elva och jag är redan trött...hur ska det här gå?


Hade dessutom laddat upp med påskmust så jag skulle hålla mig vaken men den är redan slut..kan inte heller dricka vatten eftersom det typ är förgiftat? och vi har ingen mjölk heller. Får väl dricka grädde eller outspädd saft om inte annat...

 

Av rebecka pettersson - 19 april 2011 22:15

Ikväll har jag duschat, haft ansiktsmask, rakat benen och allt såntdär. Far ju till värmland imorrn!!! Hehe fast har inte börjat packa än...så typiskt mig. Kanske ska sätta igång snart då. Fast har bestämt mig för att dygna tills vi far imorrn så jag kan sova hela vägen i bilen ;) Får väl se om jag lyckas hålla mig vaken.

 

Av rebecka pettersson - 19 april 2011 22:09

Kanske inte skulle ha solat med glasögon...

 

För er som inte fatta så var det ett skämt.

Av rebecka pettersson - 19 april 2011 19:46

Idag har jag legat ute och solat. Lite färg har jag allt fått. Fick sen besök av Felicia. Vi solade och kollade upp lite saker inför sommaren. Kommer bli så sjukt nice!

Bara jag får tag på pengar så.....

Längtar till sommarn då vi ligger och steeeeker på stranden som bara vi kan. 

Ovido - Quiz & Flashcards