Alla inlägg under maj 2011

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 13:41

For ner till min nya praktikplats men ingen var där så jag for hem igen.

Ännu en dag ledig, klagar inte!


Sitter här och dricker juice och äter banan fast halva banan har hamnat i någon annans mage...

   

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 12:00

Pratade med Bin Laden´s mamma Marme laden innan, hon är orolig för hans två bröder, Choko laden och Remou laden som mystiskt har försvunnit. Och i söndagskväll tillfångatogs hans syster, Pina co laden tillsammans med kusinen Sal laden och hans senile farfar, Vavarde jag laden

 

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 00:57

Brukar ofta sitta och sjunga på kvällen så har filmat, tänkte ni skulle få se.

Vad tycks? Visst är jag väl ändå rätt bra.

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 00:22

Tog en dusch då jag kom hem för jag var iskall. Såg sen klart hockeyn och drack aik te. Härligt att dom vann. Nu blir det sängen. Fast har ju somsagt sovmorgon till ett imorrn. Inte dåligt! Men börjar känna mig trött så lika bra att sova.

    

Av rebecka pettersson - 3 maj 2011 00:10

Jag & Malin var riktigt duktiga idag. Gick till Skelleftehamn, hämta ett brev och såg lite hockey. Gungade lite och sen gick vi hem igen. Var ute i ungefär två timmar och gick.

Hurtiga eller vad? Träffade även Madde så tog igen massa prat fast som det ser ut nu så ska vi hitta på något på lrdag. Blir kanon!

   

Av rebecka pettersson - 2 maj 2011 23:46

Vart bastu och massa mys igår och även gofika på kvällen. Somna vid tolv och vakna vid tio och var dödstrött.  Åt och låg i sängen och chillade tills min buss gick tjugo i ett. Somnade på bussen och vaknade upp då vi var framme i skell. Tänk om det hade varit en haparandabuss, då hade jag garanterat vaknat upp i haparanda...


Var tvungen att vänta i stan ett tag innan bussen gick så gick runt me mössa och solbrillor mitt i snöstormen. Hah folk kolla på mig som om jag var dum i huvet.

Alice igår i bastun  

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 21:04

Ligger i Alice säng medans hon är i sitt andra rum och städar. Har ingen som helst tanke på att hjälpa hon. Det där klarar hon så bra själv.


Fast nu kom hon och sa att det var klart och att jag skulle komma och kolla. Får väl ta och göra det. Sen blir det bastu och massa mys. Sover som sagt här inatt eftersom jag är ledig imorn. Men tar bussen tidigt hem imorn eftersom Alice ska till skolan. nu måste jag gittttta

          

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 20:46

Vart inte mycket köpt på stan. Fast hann inte in i alla affärer osv. Köpte iaf


ögonskugga

  läppglans

  Linne , jättedåliga bilder jag veeeeet!     Sen köpte jag även en hemlig grej men den kan jag inte visa här.

Ovido - Quiz & Flashcards