Alla inlägg under juli 2010

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 19:46

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...

  Men det tog då en väldans tid att få mitt paket...

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 19:36

 

Pratar i telefon

gissa med vem?   

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 16:46

Hemma från jobbet nu. Okej har varit hemma nån timme iförsig.

Gjorde inte så mycket idag. Fick se fil,sylt och havrepuffar ätas upp av ett litet barn och sen fick jag även se hur det kom upp igen. Mysigt! Sen har jag gjort loppor i stort sätt hela dagen. Är ganska less om man säger så. Men vad gör man inte för dom små gullungarna.


Ska vänta på mat nu och sen hoppas på att nån vill hitta på nått. Hörs!


       

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 07:40

Godmorgon!

Drar till jobbet nu. Slutar vid halv fyra tror jag. Hörs då Puss!

 

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 22:16

Ska ta och lägga mig nu så jag inte försover mig eller somnar på jobbet imorrn, hehe. Hoppas bara att jag kan somna men det tror jag nog.  Är fortfarande hur trött som helst och så fort jag stänger ögona så somnar jag..aja


GODNATT


 

*

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 21:16

Fler bilder


              

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 21:09

Fick igår


 

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 20:32

Ska ta tag i det här nu...


   


Kände inte peppen...

Ovido - Quiz & Flashcards