Alla inlägg under juli 2010

Av rebecka pettersson - 9 juli 2010 15:45

Även jag..

      

   


      

Av rebecka pettersson - 9 juli 2010 11:00

Vad står det i ditt 15 sms och vem var det ifrån?
- Haha jo det gjorde du :] /Joakim

 


Vem ringde dig senast?
- Felle



Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?


-
 



Vilket språk är din mobil på?
- Svenska



Vad heter din ringsignal?
- Toppen- Vad söt du är



Hur många sms har du i din inkorg?
- Alldeles för många...kan inte räkna



Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?


- Rebecka vi kommer fara vid 2 ungefär :) /Alice


Vem är din 20:de kontakt , en av dina bästa vänner?
- Axel, joo vi är bara sååååå tajta ;) 



Har du varit i hop med nr 12?

- Andreas Olofsson, nejdu det har jag inte
 


Vad har din mobil för färg?
 - Svart och guld typ





Av rebecka pettersson - 8 juli 2010 19:30

Du är både det bästa och värsta som finns

 

Av rebecka pettersson - 7 juli 2010 17:00

1 Min största rädsla är plogbilar....

Helt seriöst så finns det inger värre. Så fort jag ser en plogbil får jag panik och måste skynda mig därifrån...kommer det en emot mig och det inte finns någonstans att ta vägen så måste jag vända om...ursch...


2 Jag dricker direkt ur mjölkpaketet...

Det finns nog fler än jag som gör det men jag måste vara värst...såfort ingen ser så går jag till kylskåpet och dricker direkt ur paketet. Det kan även vara direkt från saften eller juicen eller vad som helst. Inte så fräscht egentligen om man tönker efter. Så om ni ska dricka hemma hos mig nån gång...drick inte mjölken. Ta isåfall ett nytt paket.


3 Jag somnar nästan alltid till filmer..

Tror det är många som gör det men seriöst jag har typ inte sett en enda hel film. Somnar jämt! Speciellt på kvällen. Har sett the Simpsons filmen fyra gånger men aldrig slutet. Så jag har ingen aning om hur den filmen slutar...haha...



Av rebecka pettersson - 7 juli 2010 11:15

Seriöst finns det nått sötare?

Av rebecka pettersson - 6 juli 2010 16:00

Titta vad jag fick för nån dag sen..

   

Ett kort från Madde. Hon är ju i Bulgarien och jag är inte avundsjuk...verkligen inte...hon har bara typ sådär 100 grader varje dag och kan sola och bada när hon vill...sen finns det massa snygga killar hon kan kolla på också...men nej jag är inte avundsjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards