Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 09:14

Drygare tandläkare får man seriöst leta efter....hon prata med mig som att jag var helt utvecklingsstörd och typ aldrig har varit hos tandläkarn...hon trodde att jag inte fatta att socker inte är bra för tänderna...det var ju seriöst det första man fick lära sig då man pluppa ut från mamman...åhh hon försökte typ vara värsta bra och försökte få mig att känna mig värsta dålig på nått vis...sen skulle hon visa hur man använder en sån där man kör med mellan tänderna. Då börja hon dra och det gjorde jätteont och då sa ja det men hon brydde sig inte...sen började det blöda massa men hon bara fortsatte. Hon sa att om det blödde så var det ett tecken på att man skulle fortsätta.men hallå det gör ju ont? Åh blir bara så sur på hon...det värsta är att jag måste tillbaka dit........blä...

  

Det ska blöda....och göra ont...jag gillar att plåga dig lilla unge......

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 07:21

Uppe med tuppen idag. Fy inte pigg...varför ska alltid tandläkarn vara så elak och ge mig så tidiga tider...det är ALLTID så...speciellt då jag är ledig. Aja sånt man får ta..nu är iaf mjukisbyxorna på och snart ska jag cykla iväg till tandläkarn..måste bara borsta tänderna några gånger först. Eller näe jag ska skita i det och äta massa vitlök istället bara för att vara taskig, hehe..rätt åt tandläkarn...näe men vi ser väl om jag överlever..

     

Tyckte bilden passa bra in

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 00:11

Hah min och Felicias natthumor

  

GODNATT

Ovido - Quiz & Flashcards