Alla inlägg den 6 maj 2010

Av rebecka pettersson - 6 maj 2010 22:35

Inte så mycket bloggande idag men har typ inte suttit nått vid datorn.


Kom ganska mycke sent imorse för bussen var sen men det gör inget eftersom Patrik älskar mig, säger vi som...

Hade bara matte och sen BF men den där bibliotekstanten hade inte svarat sådå slutade vi.

Jag och Ida tog då bussen till Atorp och gick till hennes syster och hämtade Felicia och sen gick vi till coop. Gick bara runt där ett tag och sen köpte vi mjukglass. Synd  bara att jag bara fick några tuggor av min glass för bussen gick sen..aja Ida vart säkert glad eftersom hon fick den   


Solade sen då jag kom hem, riktigt nice alltså   

Var även med Felicia och vi gick typ runt hela urs. Ja det var min dag typ...

Ska lägga mig nu för är jättetrött som vanligt.

Godnatt.

Av rebecka pettersson - 6 maj 2010 09:08

Kan inte fatta att det redan är torsdag!!!

Det var ju nyss måndag..

Veckorna går så sjukt!!! Inget mig emot   


Idag har jag typ tre lektioner. Först matte och sen Bf men vi gör nått arbete om kultur så jag Ida och Jenny ska intervjua nån från stadsbiblioteket  men den hör inte av sig så om det inte blir nån intervju så får vi typ sluta   

Hoppas på de!


Aja ska chilla nu tills bussen går om en kvart. Kommer nog komma för sent till skolan men skit samma det är typ 1minut.


Ovido - Quiz & Flashcards