Alla inlägg den 9 maj 2010

Av rebecka pettersson - 9 maj 2010 20:10

Nu..


Sen..

     

Av rebecka pettersson - 9 maj 2010 19:12

Nyss..


Nu..

   

Grrrr     

Av rebecka pettersson - 9 maj 2010 17:35

ÅHHHHHHHH så arg jag blir!!!!

Jag la mig och såg tv och självklart så somna jag.........nu lär jag aldrig somna ikväll....dessutom skulle jag ju göra massa läxa men det lär jag ju aldrig orka nu.

Tur iaf att jag har gjort klart bokrecensionen men jag har endå massa läxa kvar...och prov imorrn, kul   

Nu ska jag gå och sura

hejdå

Av rebecka pettersson - 9 maj 2010 11:40

Godmorgon!

 

Tog lite sovmorgon idag vilket verkligen behövdes.

Idag blir det att göra alla 1000 läxor som jag har skjutt upp. Egentligen får jag ju skylla mig själv men ändå...vi har faktiskt JÄTTE mycke i skolan nu..

Aja ska väl försöka börja iaf.


Av rebecka pettersson - 9 maj 2010 00:04

Vart inte så mycket tittande..jag satt vid datorn och Felicia sov och det gör hon fortfarande, aww..


Har iaf duschat nu och ska nog lägga mig. Fast vet inte om Felicia ska hem eller om hon ska sova här, får väl knuffa ner hon på golvet annars   


Aja nu vakna hon så hon ska nog fara hem nu :(

Får väl sova själv inatt då..

Aja ska väl gå bra.

Säger iaf godnatt nu   

Ovido - Quiz & Flashcards