Alla inlägg den 27 maj 2010

Av rebecka pettersson - 27 maj 2010 17:58

Väntar på Ida nu. Hon kommer om en kvart ungefär och då tror jag vi ska på konsum först och sen hem till hon. Vi ska typ se masas film tror jag och sen sova i bastun...eller på studsmattan...haha ja vi får väl se vart de blir   


Kommer nog inte blogga nå mer idag iaf så vi hörs väl imorrn. Finns på mobilen om det är nått...



Av rebecka pettersson - 27 maj 2010 16:34

Skolan idag var väl helt okej. Var ute och hade genrep på fångarna på Balder. Ska ha nån aktivitetsdag nästa torsdag med sjuorna på Freja. Gick inge vidare för våran grupp men aja...sen var det heltsjukt så mycke småflugor det var!! Dom var seriöst överallt!! SKITÄCKLIGT! Fick iaf sluta vid två sa hann med halv tre bussen hem.


Ska snart äta hoppas jag för jag är jättehungrig som vanligt. Sen blir det nog att duscha och lite senare fara till Ida där jag ska sova inatt    Får se om vi sover i bastun som det var tänkt...


Nu ropar Sara så bäst att gå   

Av rebecka pettersson - 27 maj 2010 10:00


Godmorgon!


Ska alldeles strax gå till bussen. Har ju sovmorgon idag med   

Har bara en lektion också då vi ska vara ute och träna ledarskap.  Tur att det inte regnar ute än iaf.


Måste skynda mig nu men skriver bäl mer sen...

Ovido - Quiz & Flashcards