Alla inlägg den 13 maj 2010

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 23:19

         

Vi syftar tillbaka på rubriken...

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 21:50

Tillägnat åt Felicia..

             

    

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 19:38

Nu äre dax för...

   

...saw maraton och glassss!!

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 17:23

Hej!

Nu har Alice kommit och vi har väl inte gjort så mycket.

Steeekte först ett tag och det var gaaaanska så nice kan jag lova  

Sen for vi på konsum och köpte glass men då vart det kallt så vi la den i frysen istället. Direkt efter det for vi till solbacken och köpte chips och dricka, haha...

Inte nyttiga kanske men vi ska ju vara duktiga och cykla imorrn så   

Nu ska vi gå och duka, det blir grillat!!!

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 11:21

Godmorgon!


Sitter och väntar på Alice nu fast hon kommer typ om några timmar...men har inget bättre för mig. Ska nog gå och klä på mig och så och sen hitta nått som fördriver tiden..


Kan ju säga redan nu att uppdateringen kanske inte blir så jättebra medans Alice är här eftersom Alice och dator inte riiiiktigt går ihop. Men vi får väl se...så söt som jag är så kan hon nog inte motstå mig om jag frågar    

 

Ovido - Quiz & Flashcards