Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 17:23

Hej!

Nu har Alice kommit och vi har väl inte gjort så mycket.

Steeekte först ett tag och det var gaaaanska så nice kan jag lova  

Sen for vi på konsum och köpte glass men då vart det kallt så vi la den i frysen istället. Direkt efter det for vi till solbacken och köpte chips och dricka, haha...

Inte nyttiga kanske men vi ska ju vara duktiga och cykla imorrn så   

Nu ska vi gå och duka, det blir grillat!!!

Av rebecka pettersson - 13 maj 2010 11:21

Godmorgon!


Sitter och väntar på Alice nu fast hon kommer typ om några timmar...men har inget bättre för mig. Ska nog gå och klä på mig och så och sen hitta nått som fördriver tiden..


Kan ju säga redan nu att uppdateringen kanske inte blir så jättebra medans Alice är här eftersom Alice och dator inte riiiiktigt går ihop. Men vi får väl se...så söt som jag är så kan hon nog inte motstå mig om jag frågar    

 

Av rebecka pettersson - 12 maj 2010 23:29

Kolla vilket snuttegull som komme nyss när jag satt vid datorn..

   

Godnatt  

Av rebecka pettersson - 12 maj 2010 23:27

Så nu har jag varit duktig och städat mitt rum och så här jag även tvättat kläder, jag vet, visst är jag duktig!   


Näe men nu ska jag ta och duscha och sen sova, det lär ju behövas om Alice ska komma för då lär det ju inte bli mycke sömn...


Av rebecka pettersson - 12 maj 2010 22:12

                            

Av rebecka pettersson - 12 maj 2010 22:01

Hejhej!

Är helt slut idag, sov inte mycke inatt så är jättetrött som vanligt..


Idag efter skolan iaf så stannade jag i stan med Sara eftersom vi skulle ha uppvisning med småbarnen. Den gick jättebra och dom var superduktiga!


På vägen hem sen så for jag och Sara till en parkering här i urs och så skulle jag köra bil för första gången och jag kan ju som säga såhär att det gick inge vidare   

Aja men det var ju första gången så det är ju inte så konstigt, fast jag klarade iaf att gasa och backa och såntdär, är typ endå stolt   


Sen vare ju tänkt att vi skulle grilla idag också men det var ju inget av, blir nog imorrn istället!   


Ska städa mitt rum nu eftersom Alice kommer imorrn. Kan ju erkänna att det var gaaaanska så längesen jag städade det sist...

Av rebecka pettersson - 12 maj 2010 10:24

Sitter på skolan nu och har hål till 12.40 Inte det roligaste..

Hade ju iaf nationella idag och det gick verkligen inte bra!

Och tror inte att jag bara säger så för jag lovar er att det är  verkligen sant..


Aja ska väl skriva min artikel nu som ska vara inne idag och som jag just börjat med   


*

Av rebecka pettersson - 11 maj 2010 22:48

Nu äre dax för sängen, äntligen!

Men lär väl bli som vanligt att jag ligger vaken flera timmar innan jag kan somna...


Sen taggar vi ju nationella imorrn som kommer gå skit...


Nu börjar that´s 70 show så godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards