Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 24 maj 2010 11:17

Godmorgon världen!


Vaknade för en timme sen ungefär.

Börjar ju ett idag men ska fara in lite tidigare och gå på stan med Ida.

Har bara två lektioner idag fast slutar vid fyra..

Blir nog bra iaf.


Ska fixa det sista nu.

Hejdå ha en bra dag!

 

Av rebecka pettersson - 23 maj 2010 22:15

Så har nu sett wipeout och ser nu Wallander. Fast har sett den flera gånger men det är jättehemsk tycker jag...Och nu ska typ mamma och Malin lägga sig eller nått så då kommer jag måste se den själv...  Nån som vill komma och se med mig?    


Aja imorrn börjar jag ett så har sovmorgon vilket gillas! Bussen går typ halv ett dessutom så det blir riktigt nice!

Var ju tänkt att jag och Ida skulle fara till umeå då men det blir inget av...vi vill sova istället   


Aja nu börjar filmen snart så måste skynda mig...

 

Av rebecka pettersson - 23 maj 2010 19:44

Okej nu börjar det bli dåligt väder vilket nog innebär mer bloggande   


Fast idag har det varit ganska bra väder så jag och Ida har legat på kanot och "solat". Vi låg där kanske fem timmar ungefär och vi fick typ sol på oss en halvtimme allt som allt eller nått sånt, haha inte så värt men är man beroende av sol så är man...Vi spelade även kort men skulle "vila" ett tag och råkade somna, vaknade sen av att några moppar körde förbi...Haha


Har annars bara sett på TV idag och sovit. Vart ju inte så mycke sömn inatt fast vi la oss tidigt...


Aja ska fixa fika nu och sen se wipeout eller nått   

 

Av rebecka pettersson - 22 maj 2010 21:21

ojoj inte så bra uppdatering på sistone men jag får väl skylla på att det har varit bra väder så jag har varit ute hela tiden   


For med Ida ner till älven igår efter skolan. Där var vi sen hela dagen och solade och badade, det var riiiiktiiigt niiiice!! Badade typ fem gånger och solade typ fem timmar!! Sen kom även Felle och då gick vi och köpte mat som vi sedan tog med ner till älven..jättemysigt! For sen hem och var med Felle hela kvällen.


Idag var det ju inte lika bra väder men jag och Ida for till kanot och låg där och spelade kort och myste. Fast det var inte så varmt så vi började frysa och drog oss hemåt efter ett tag.  Har annars sett hockey idag och sovit framför TVn typ..



Ska fara till Felle nu där jag även ska sova natt. Var tänkt att vi skulle sova ute eller i tält men det blir nog att sova inne istället..aja ska skynda mig dit nu men jag finns ju på mobilen om det är nått   

 

Av rebecka pettersson - 21 maj 2010 07:38

Godmorgon!


Måste skynda mig nu så jag inte missar bussen, har ju matte nationella nu på morron så det får man ju inte missa....


Hoppas på bra väder idag så det blir bad på hålet, skulle vara riktigt niiice alltså!


Måste nog skynda mig nu..

Av rebecka pettersson - 20 maj 2010 21:26

Sen har ni väl inte missat att min älskade sockerärta fyller 17 idag?  

                  

      

 

Grattis!   

Av rebecka pettersson - 20 maj 2010 21:19

Hejhej!

Dagen idag har verkligen varit helt kanon!

* Hade sovmorgon till 11.15 och innan det hann jag och Ida ta oss ett dopp i älven

* Hade bara två lektioner och då satt typ jag och Ida ute och solade

* Slutade halv två och då for jag och Ida och badade igen

* Har solat typ hela dagen

* Var med Felicia på kvällen

osv..


Lite dåligt då..

- Det har klias i ögona hela dagen

- For till konsum med Felicia och just då vi skulle ställa oss i kassan och betala inser jag att jag har glömt kortet hemma så då var bara att fara hem och hämta de...typiskt mig

- Vädret ikväll var inge vidare


Hoppas på bra väder imorrn så det blir bad på hålet   

 




Ovido - Quiz & Flashcards