Alla inlägg under maj 2011

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 19:22

 


Ska sätta mig och se bacherolette nu. Ska jag vara helt ärlig så ser jag det ju bara eftersom det är sveriges snyggaste singelkillar som är med, och för att inte tala om vältränade...me like

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 18:27

Har varit en duktig flicka idag.


FÖRE

EFTER

    Håller dessutom på att tvätta massa kläder

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 16:54

Ja det här hade jag som sagt på mig idag. Dock inte tofflorna förutom här hemma.

Köpte förresten klänningen igår.

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 16:10

Kom ganska nyss hem från solbacken. Var på den nya stora affären. Dom bjöd på tårta så jag gillar den affären. Fast alla barn fick en nalle förutom jag, jag är faktiskt också barn? Så lite minus fick dom allt. Annars var det som mini IKEA typ.


Har även hunnit äta mat, flygande jakob. Mumsigt. Nu ska jag göra som typ resten av sveriges befolkning...se hockey!

Bild från då jag & Alice var och såg Sverige-Lettland 

Av rebecka pettersson - 7 maj 2011 19:04

Nyduschad och fräsch, shake your asch(?)

Ska nu bege mig till Madelené, tror jag är lite sen.

Vi ska till konsum och köpa nått gott, mitt hår är inte längre flott.

Sen blir det mys vill jag lova, efter det...hem och sova!

Ha en bra kväll, hoppas du inte har mjäll.

 

Av rebecka pettersson - 7 maj 2011 17:25

Vart grillat till middag idag. Årets första grillning faktiskt, illaaaa! Gott var det iaf!


Ska hoppa in i duschen nu. Har gårdagens smink och håret lika flott som smööör. Ska ju va med Madde ikväll så för hennes skull är det nog bäst jag duschar innan.

Har ju inte så många vänner så måste ju tänka på dom jag väl har och inte få dom att hata mig, näe nu skojar jag bara, hejdå.

 

Av rebecka pettersson - 7 maj 2011 17:14

Fick sms av Fellan imorse om att det var cykling till solbacken som stog på schemat idag. Varmt var det kan jag lova er. Gick runt där ett tag iaf. Köpte bara lite smågrejer. Svängde förbi bersan och tryckte sommarens första mjukglass på vägen hem. Satt bra i magen. Nu är jag aldeles slut och har ont i rumpan.              Bild från förra året då vi cyklade dit minst en gång om dan typ.

Av rebecka pettersson - 7 maj 2011 01:14

Kul att det är typ snöstorm ute, i maj(!) Jag lovar er att om det är snö imorn när jag vaknar så går jag i ide. VILL HA SOMMAR!


Har iaf sett hockeyn ikväll såklart. Bra att dom vann. Ska säga godnat till alla mina sociala vänner nu och lägga mig och se film. Får se vad som händer imorrn, beror på vädret. Skule behöva in till stan men vet inte om jag orkar.

Återstår att se. Godnatt alla fina!

 

Ovido - Quiz & Flashcards