Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 23:13

Nu blire sängen.

Taggar slöjden imorrn, ensam tjej med massa okända killar, wihoooo

Drar till Umeå sen efter skolan men kommer hem vid typ sex på kvällen igen. Får se vad som händer då.

Aja nu ska jag sova godnatt.


BRA JOBBAT!

   

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 21:08

Så nu har jag torkat bort allt bajs fast det känns fortfarande som att jag har bajs överallt.

Måste gå och tvätta mina kläder och duscha nu tror jag.

Inte kul alltså

 

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 20:56

ELLER DAGENS ÄCKLIGAST KANSKE MAN SKA SÄGA

ÅHHH SERIÖST......


Satt vid datorn. Kände att det börja lukta bajs. Kollade då bakom mig om våran kanin låg där som han bruka men det gjorde han inte. Skulle då ställa mig upp men mina byxor satt fast med rumpan i stolen. Kollade då bak på byxan och får de se en stoooor brun fläck. Hade satt mig i väääärldens hög med kaninbajs!!!!!!!!!!!

Hur äckligt är inte det????????

Hur kletigt som helst och det lukta skiiiiitäckligt!( hahah skit...kul)

Assså åhhhh seriöst inte nice...........

   

 

Självklart har jag hett foten i det också...

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 20:34

Jag är seriöst världens snällaste.

Köpte nyss en killes sista kolor. Ni vet såna där man säljer för att tjäna pengar till typ klassen. Han hade bara en burk kvar så snäll som jag är köpte jag den. Jag är seriöst världens snällaste alltså.

 

9A på Ursviksskolan, tacka mig alltså

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 20:05

HEJ.

Hemma nu.

Idag

*Nationella prov i engelska, läs och hörförståelse=GICK SKIT

*Hål, "sov" i  vilorummet=SPÅRAT!!

*Bf, gjorde inte så mycket

*Naturkunskap, såg film.


Sen efter skolan kom Felicia och vi tog oss en fika på stan. Sen var vi hundvakt i typ en halvtimme. GALEN hund säger jag bara, haha.


Bussen hem till Felicia sen där hon bjöd på mat och glass. trevligt värre.

 

 

  Lägg märke till hjärtfläcken^

Ovido - Quiz & Flashcards