Alla inlägg den 12 november 2010

Av rebecka pettersson - 12 november 2010 18:51

Sitter och ser film nu, Ovanligt jag vet...hehe nämen seriöst jag trodde jag skulle dö. Jag måste ha jättehögt ljud på tvn för jag hör så dåligt och sen helt plötlsigt hoppa det fram en gubbe jättesnabbt och så vart det jättehögt ljud och jag lovar er. Jag har aldrig blivit så rädd förut. Seriöst fick panik och visste inte vad jag skulle ta mig till. Skrek bara rätt ut allt vad jag kunde och börja skaka i hela kroppen. Haha mamma trodde typ att jag vart mördad. Haha.


Ska nog inte se såna här filmer själv tror jag. Bättre att se dom med nån. Det där var en pik eller vad det heter. Seriöst jag skakar fortfarande. Vågar inte gå härifrån.


Nu kom min family hem, tur, så nu ska jag mysa med dom. Hejdå

  


Av rebecka pettersson - 12 november 2010 14:09

Hörde nyss denna låt på MTV.



Kom och tänka på sommaren och på hur mycket kul vi hade då.


Saknar

Våra turer till solbacken

Bergsbyglass

  Bad

Alla timmar i  badtunnan

Alla våra äventyr

Stranden

Gungan

Stugan

"Tältning"

Allt bad med Ärtan

Allt med dig

Äventyren med den bästa

Umeå

Allt med er

och allt annat

Ovido - Quiz & Flashcards